سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019

سئو سایت چگونه است ؟ مراحل – زمان و هزینه بهینه سازی سایت

( محتوای مطالب ) حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زمان تقریبی مطالعه 5 دقیقه .

سئوپیچ با تجربه ای بیش از ده سال سابقه در زمبنه سئو و بهینه سازی سایت کلیه خدمات سئو را برای شما عزیزان به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد .

سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019
سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019

بهینه سازی سایت (seo) چیست؟

بهینه سازی سایت , یا سئو سایت – سئوپیچی سایت یکی از مهمترین و اصلی ترین شاخه های 

بازاریابی اینترنتی به حساب می آید . سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019

که همکاران و مشتریان با نام و اصطلاحات متنوعی از

جمله(بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت , بهینه سازی سایت , سئو وب سایت  , سئوپیچی ,

بهینه کردن سایت , بهینه سازی سایت در گوگل , سئو چیست ؟ , بهینه سازی وبسایت ,  

بهینه سازی سایت ارزان , قیمت بهینه سازی سایت ,هزینه بهینه سازی سایت, قیمت سئو سایت 

,هزینه سئو سایت,هزینه وب سایت) به این خدمات اشاره می کنند .به معنی ویرایش text و

محتویات وب‌سایت با هدف  و منظور افزایش و بالا بردن اعتبار و رتبه وب سایت در فضای مجازی

و موتور های جستجوگر مانند گوگل است.اگر دقت کرده باشین خود شما در جستجوهای خود شاید

هیچ گاه صفحه های دوم یا سوم را نگاه هم نکرده باشید از این رو قرار گرفتن در صفحه اول نتایج

و بعد از آن در رتبه های بالایی نتایج جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . به صورت

شما باید بتوانید بهترین رتبه را در نتایج موتورهای جستجوگر کسب کرده کنید تا بتوانید فروش

بیشتری را کسب و کار خود شاهد باشید . در نتیجه وقتی کاربران یا مشتریان  عبارات مرتبط با

کسب و کار شما را جستجو می کند ، باید وب سایت شما را در صفحه اول نتایج پیدا کنند و اگر

وجد داشته باشد  حتما به سایت شما سر خواهند زد. این یعنی بالا رفتن ترافیک وب‌سایت شما

افزایش خواهد یافت و نتیجه این کار معادل است با  درآمد بیشترو رونق کسب و کار  شما .

ما بر این باور هستیم  که تبلیغات هدفمند هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است 

بهینه‌سازی وب‌سایت یکی از بهترین نوع تبلیغات هدفمند ممکن برای کسب و کار در هر نوع

سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019

صنفی و شغلی محسوب می شود . چرا که تاثیر آن همیشگی خواهد بود و البته اینکه ، تنها مشتریان واقعی از طریق بهینه سازی سایت  جذب می گردند . همچنین این باور ذهنی نیز وجود دارد که کاربر یا مخاطب به نتایج جستجو بیشتر از سایر تبلیغات اینترنتی و یا سایر تبلیغات اعتماد که هست می‌کند.پس شما هم می توانید از این فضای پر سود بهترین استفاده را نمائید و به کسب و کار خود رونق دهید . همین حالا شروع کنید که هر ثانیه تاخیر و عقب ماندن از این دنیای عظیم یعنی از دست دادن میلیون ها تومان سرمایه .

سئوپیچ

قبل از شروع کار اینکه معرفی کوتاهی از خود برای شما بیان نمائیم  و دوست داشتیم تا شما

عزیزان یکی از اصلی ترین  مطالب سئوسایت و بهینه سازی سایت را در همین آغازین یاد بگیرید. 

سئوپیچ به این معنی نیست که ما بتوانیم با سریع ترین شکل ممکن و در مدت زمان کوتاه، کار 

سئوسایت و بهینه سازی سایت را انجام دهیم در واقع معنی سئوپیچ این است که : ما بتوانیم با

همان سرعتی که الگوریتم های گوگل در حال تغییر هستند به روز باشیم و کار سئوسایت و

 بهینه سازی وب سایت را به بهترین شکل ممکن و به شیوه ی کاملا اصولی و دقیق و  طبق آخرین

متد های گوگل به انجام برسانیم. امیدواریم که بتوانیم قدم موثری در این راستا بر داریم و دقیق ترین

اطلاعات را برای شما عزیزان منتشر نمائیم .

هر چند نمایش سایت در صفحه اول گوگل نیاز به سئو سایت  حرفه ای و بکارگیری تخصص و دانش سئو سایت کلاه سفید دارد، اما کسب رتبه بالا، حفظ و ارتقاء جایگاه فعلی نیازمند دریافت مشاوره رایگان سئوسایت چه در تهران و چه شهرهای دیگر مبتنی بر رعایت اصول و قواعد صحیح سئو  می باشد که ما آن را برایتان برآورده خواهیم کرد.

سئوپیچ تحولی عظیم در کسب و کار ایرانیان …..

آیــا می دانید چرا سئوپیچ

برترین گروه انفورماتیک در سال ۹۳

کادر مجرب و متخصص در زمینه های سئو سایت و بهینه سازی سایت  و طراحی سایت

دوره های آموزش تخصصی بهینه سازی سایت و سئو وب سایت

سطح قابل قبول از رضایتمندی مشتریان ما از خدمات بهینه سازی سایت

کنترل مداوم کلمات کلیدی سایت  در فاز بهینه سازی سایت درطول دوره قرارداد ازطریق ابزار های مدیریتی وب سایت

پشتیبانی مستمر (۲۴ ساعته ) در طی دوره قرارداد بهینه سازی سایت و سئو سایت

گسترش شبکه همکاران در کل کشور جهت خدمات بهینه سازی سایت و طراحی سایت و سئو سایت

آموزش کامل محیط پنل مدیریت سایت و نحوه قرار دادن محتوا جهت بهینه سازی سایت و سئو سایت به صورت اصولی به صورت رایگان

امکان عقد قرارداد با شرکت ها وسازمان های دولتی و خصوصی و حضور مستمر  در محل های ارگانی به منظور خدمات پشتیبانی سایت و بهینه سازی سایت

نمایشگاه و فروشگاه در نمایشگاه بین المللی الکامپ و ارائه جدید ترین راهکارهای بهینه سازی سایت و قیمت سئو سایت

چرا سئو سایت با سئوپیچ

افتخار داریم در سئوپیچ که دارای سابقه ی  سئو سایت و بهینه سازی سایت حرفه ای می باشد، با جلب رضایت درصدی  مشتریان ، بیان اهداف خود و موارد مورد نیاز جهت آگاهی شما عزیزان را یادآور شویم. این رضایتمندی همواره دور از انتظار مشتریان بوده اما دور از حرفه و تخصص ما نمی باشد .

شعار سئو سایت تضمینی و سئو وب سایت رایگان ! این عبارات پر کاربرد جایگاهی در سئوسایت و بهینه سازی سایتندارند. باید بیان کنیم که تضمینی در برابر تغییرات و استراتژی الگوریتم های گوگل در بهینه سازی سایت برای گوگل  و پیش بینی آن ها وجود نخواهد داشت . اما هر اندازه سئو سایت به طور اصولی و صحیح انجام گیرد ، تمامی این تغییرات به نفع شما خواهد بود. سئو سایت تضمینی باقی ماندن در نتایج و حفظ رتبه را در پی نداشته بلکه قبل از دیده شدن سایت توسط کاربران از نتایج جستجو حذف خواهید شد. قیمت سئو سایت
سئوپیچ بر اساس رویکرد ها و استراتژی های خود مبتنی بر نتیجه گرایی  و عملکرد همگام با تغییرات لحظه ای و آنی گوگل با هدف حفظ و جلب رضایت مندی  مشتریان خود خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت خود را ارائه می دهد. کسب رضایت ماندگار مشتریان و ارتباطات بلند مدت مشاوره ای و خدماتی از دیگر اهداف سئوپیچ  می باشد. قیمت سئو سایت
سئوپیچ  همکاری خود را بر اساس یک رویکرد مشاوره حرفه ای سئوسایت و تحقیقات بازار رقابت در جهت افزایش رتبه سئو سایت در گوگل بطور طبیعی و با این دید که شما نیز می توانید یکی از وب سایت های خوش شناس در صفحه اول گوگل و مشتریان سئوپیچ باشید، آغاز می کند.

سئو سایت

فریب گوگل یعنی فریب خود و مشتری و زایل کردن نتیجه کسب و کارتان. یعنی رساندن سئو سایت به هدف از راه دور زدن گوگل که موجب پنالتی قیمت سئو سایت سایت یا افت غیر منتظره رتبه سئو سایت و بهینه سازی سایت  از جمله استفاده از متن ها و لینک ها مخفی در سئو سایت که نتیجه آن برگشت به خانه اول می باشد. این اقدام افرادی است  که خود را هوشمند تر از گوگل می دانند و یا شما را ساده لوح فرض می نمایند .

افزایش رتبه سایت

در سئوپیچ هرگز به خود اجازه فدا کردن کیفیت را در مقابل کمیت نداده ایم و همواره سعی در بروز بودن با الگوریتم های روز گوگل و سایر موتورهای جستجو بوده ایم.

از همین روی میتوانید با اطمینان سئو سایت خود را منطبق با پارامترهای سئو و الگوریتم ۲۰۱۷ گوگل به ما بسپارید. زیرا فقط رسیدن یک سایت به صفحه اول گوگل را شامل نمیشود و اگر سایتی با الگوریتم های روز منطبق نباشد هر لحظه امکان سقوط و حذف شدن از نتایج جستجچو را خواهد داشت .

تضمینی و با یکسال تضمین ربته سایت شما را بهینه میکنیم.

افزایش رتبه سایت شخصی

اکثرا سایت های شخصی به عنوان رزومه و شبیه وبلاگ استفاده می گردد . غالب سایت های شخصی تولید محتوای کمی دارند. لذا از همین رو سئو سایت شخصی با سئو سایت های دیگر کمی فرق دارد . تخصص هر شخص در سایت می تواند مبنای سئو سایت باشد .

افزایش رتبه آموزشگاهی

سایت های آموزشگاهی یا  علمی از محبوب ترین سایت های موجود در سطح اینترنت می باشند که همه روزه کاربران زیادی در سطح نت به دنبال یافتن کلمات خود می باشند که شما هم می توانید جز< تاپ تن گوگل قرار گیرید . . خاصیت سایت های علمی مولد بودن آنها است. از همین رو سئو سایت علمی نیز بر اساس تولید محتوای خوب و باکیفیت می باشد . سئو سایت علمی همانطور که گفته شد در سئو سایت علمی و آموزشگاهی  بیشتر ین تمرکز بر روی سئو وب سایت بصورت محتوا خواهد بود

سئو تضمینی سایت فروشگاهی

تضمین رتبه به مدت یکسال تمام بعد از رسیدن به صفحه اول نتایج

افزایش رتبه تخفیف

در حال حاضر سایتهای ارائه دهنده تخفیف به شکل قابل توجهی در حال افزایش می باشند . که از این رو سئوپیچ اقدام به سئو سایت تخفیف نیز می پردازد . شما با سایتهای تخفیف می توانید کلی درآمد کسب نمائید . و بتوانید مشتریان بیشتری را جلب نمائید .

سئو سایت پارتیشن

سایتهای ارائه دهنده دکوراسیون و پارتیشن جز< سایتهایی می باشند که تنها راه کسب در آمد چنین سایتهایی سئو سایت می باشد . که با بالا بودن سایت در گوگل از تمام نقاط ایران می توانند پروژه بگیرند و کسب و کار خود را گسترش دهند سئو وب سایت برای چنین سایتهای از نون شب هم واجب تر می باشد .

سئو سایت آزانس مسافرتی

بعد از سایتهای ارائه دهنده دکوراسیون منازل و ادارات یکی دیگر از مشاغل وابسته به سئو سایت آزانس های مسافرتی و گردشگری می باشند . که هم سئو سایت آژانس مسافرتی بسیار سخت می باشد و هم رقابیت در سئو سایت آژانس مسافرتی و گردشگری بسیار گسترده تر می باشد . ما در سئوپیچ به صورت تضمینی کلیه کارهای سئو سایت و سئو وبسایت برای آزانس های مسافرتی و گردشگری به صورت کاملا تضمینی انجام می دهیم .

سئو وب سایت هتل

این روز ها بیش از ۹۰% افراد قبل از مسافرت هتل خود را رزرو می کنند و مستقیم به آنجا مسافرت می نمایند . از این رو داشتن یک وب سایت سئو شده در صفحه اول گوگل بسیار مهم و ضروری می باشد . لذا سئوپیچ برای کمک به این صنف پر رقابت در بازار ایران اقدام به طراحی سایت هتل و  سئو وب سایت هتل می نماید . صاحبان این مشاغل می توانند جهت سئو سایت هتل و همینطور سئو وب سایت هتل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند و از همین امروز اقدام به سئو سایت هتل خود و سئو وب سایت هتل و همینطور بهینه سازی سایت هتل و بهینه سازی وب سایت هتل اقدام فرمائید .

افزایش رتبه در گوگل برای انواع سایت فروشگاهی

سایتهای فروشگاهی هم از جمله سایتهای پر درآمد در اینترنت محسوب می شوند که از طریق آن می توانید محصولات خود را در سرتاسر ایران بفروش برسانید از این رو سئو سایت فروشگاهی جرء اصلی ترین برنامه ها جهت پیشرفت باید در نظر داشت . شما با داشتن یک سایت فروشگاهی و بهینه سازی سایت فروشگاهی و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی و سئو وب سایت فروشگاهی و همینطور سئو سایت فروشگاهی به راحتی از این طریق کسب درآمد نمایئ . سئوپیچ این کا را برای شما انجام می دهد .

کارشناس سئو و بهینه سازی سایت

ما افتخار داریم که بیان کنیم جزء برترین افراد در زمینه طراحی سایت و کارشناس سئو را در اختیار داریم که با دانش به روز در زمینه سئو وب سایت و بهینه سازی سایت جزء قوی ترین افراد محسوب می شوند . رزومه کارشناسان سئو سایت ما و رضایت مندی مشتریان خود گواه کاملی بر این ادعا می باشد . کارشناس بهینه سازی سایت که در سئوپیچ هستند دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط با حوزه تجارت الکترونیک و برند سازی از دانشگاههای برتر ایران نیز می بتاشند .

قیمت سئو

در بازار امروز قیمت های متفاوتی برای کلیه خدمات وجود دارند که این قیمتها براساس توانمندی افراد متغییر می باشند . قیمت سئو ارائه شده در سئوپیچ باتوجه به توانمندی های افراد بسیار بر تر از سایر رقبا می باشد . هزینه بهینه سازی سایت و هزینه بهینه سازی وب سایت و هزینه سئو و قیمت سئو سایت طبق زمانبندی ارائه شده به مشتری متغییر می باشد که طبق قرار داد یکساله متفاوت است جهت استعلام قیمت سئو و هزینه بهینه سازی سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت سئو و هزینه بهینه سازی وب سایت مطلع گردید

فاکتور های مهم و ضروری در  سئو

۱- داشتن صبر و حوصله و همینطور پشتکار

۲- پیروی از تمام الگوریتم های ارائه شده توسط گوگل

۳- پرهیز ار هر گونه خرید بک لینک های غیر مرتبط

۴- ایجاد محتوای مفید و تازه به دور از هر گونه کپی برداری از سایتهای غیره …

۵- ظاهر کلی سایت و استفاده از گرافیک بالا در طراحی سایت

نکات ریزه در سئو وب

از نکات ریز در سئو اینکه باید رعایت کنید هرگز نباید با کلمه کلیدی اصلی سایتتون به سایر سایتها خارجی لینک بدین و همینطور با همان کلمه کلیدی اصلی تا می توانید  به صفحات داخلی سایت لینک سازی بکنید . از سئو نباید به هیچ وجه برای فریب گوگل استفاده کنید باید وب سایت خود را اصولی سئو سایت کرده و بالا بیاورید .

سئو  وب سایت مثل آب خوردن

اینکه ما میگیم سئو سایت مثل آب خوردن اشتباه تصور نکنید که هر کسی می تونه سایتو سئو کنه یا بهینه سازی سایت بکنه سئو سایت برای ما که متخصص این کاریم مثل آب خوردن می باشد چون که در این راه عمر خود را گذاشته ایم و همیشه خود را به دانش روز در زمینه سئو و سئو سایت و سئو وب سایت مصلح کردیم و همیشه خود را آماده تغییرات الگوریتم گوگل ساخته ایم

خدمات توسعه صفحات وب : سئو

افتخار داریم که بیان کنیم ما در سئوپیچ جزء اولین گروههای ارائه دهنده خدمات سئو سایت هستیم که با اتکاء به دانش بدست آمده خود که این حاصل بیش از ۳ فعالیت مثتمر در حوضه سئو (SEO) و بهینه سازی سایت می باشد میزبان پروژه های بسیار زرگ در کلمات کلیدی بسیار سختی مانند: طراحی سایت، طراحی قالب، بهینه سازی سایت – مبلمان اداری – پارتیشن – دوربین مداربسته – رزرو تور آنتالیا – تور ترکیه – تور استانبول – بلیط هواپیما – پمپ آب – موتور برق – خرید هاست و … بودیم و توانستیم تمامی آنان را به سرانجام نیک برسانیم از همان جا شد که تصمیم خود را به فعالیت در حوضه سئو با کلمات کلیدی سخت و رقابتی  گرفتیم و تا به حال به لطف خدا در تمامی آن ها را به نتیجه مطلوب رسیده ایم

سئو چیست ؟

سئو وب سایت تعریف های متفاوتی داره از نظر ما سئو چیست ؟ یعنی دنیای درآمد با کمترین هزینه به صرفه ترین روش تبلغات که به صورت کاملا هدفمند مشتریان خود را پیدا می نمائید . یعنی اگر با روش های دیگر تعداد زنگ خوری شرکت شما ۱۰۰ تا در روز باشد و لی به طور میانگین از اون صد نفر شاید ۱۰ نفر مشتری شما بشوند یا کالایی را از شما خریداری نماند و لی در سئو سایت از هر ۵۰ نفر مطمن باشید ۴۰ نفر مشتری شما می شوند .

متداولترین سوالاتیکه در رابطه با سئو و بهینه سازی سایت مطرح میگردد .

سوال : از کجا باید شروع کنیم؟

جواب : ابتدا از طریق فرم نسبت به ارسال آدرس سایت خودتان و کلمات کلیدی مورد نظر خودتان اقدام نمائید تا ما در مرحله اول به آنالیز سایت شما و مخصوصا رقبای شما بپردازیم

سوال : منظور از کلمات کلیدی چیست ؟

جواب : کلمات کلیدی کلماتی هستند که در شاخه‌ یا کتگوری فعالیت شما بیشترین میزان سرچینگ یا جستجو را در گوگل دارند و مخاطبین شما با سرچ این کلمات در گوگل به سایت مورد نظر خود دسترسی پیدا میکنند که بالغ بر ۷۳% کاربران در همان صفحه اول به خواسته خود می رسند اقدام پژوهی

ارزش کار بهینه سازی سایت به حضور در صفحه اول گوگل با کلماتی که رقابتی یا شدیدا رقابتی هستند می باشد و حضور در لینک اول گوگل با کلماتی که مخاطب و سرچینگی ندارند هیچ ارزش و فایده ای برای مدیران سایت ها به همراه ندارد

تولید محتوا
تولید محتوا

پس انتخاب صحیح کلمات کلیدی یکی از مهمترین مراحل بهینه سازی وب سایت است

سوال : کلمات کلیدی را از چه طریق انتخاب کنیم ؟

جواب : امروزه با توجه به مطالعات و حضور در دنیای نت از طرق مختلف،اکثر مدیران سایت ها کلمات رقابتی و کلیدی مربوط به شاخه‌ فعالیت خود را می شناسند ولی در صورتی که در انتخاب کلمات دچار تردید یا سردرگمی هستید میتوانید با ما مشاوره نمایید

طبق استاندارد گوگل این کلمات حداقل از ۲ سیلاب یا پارت تا ۴ سیلاب یا پارت تشکیل میشوند،یعنی کلمات انتخابی شما باید از حداقل ۲ قسمت و حداکثر ۴ قسمت تشکیل شده باشند

به عنوان مثال رقابتی ترین کلمات در شاخه‌ سئو یا بهینه سازی سایت کلمات

سئو

سئو سایت

بهینه سازی سایت

بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وبلاگ

تعرفه سئو

سفارش سئو سایت

خدمات بهینه سازی سایت

متخصص سئو

مشاور سئو

سفارش سئو

خدمات سئو

سئو تضمینی

و کلمات بسیار دیگری هستند که برای این مثال به همین تعداد بسنده می کنیم

سوال : چگونه و از چه طریق می توانیم بهترین گروه ارائه دهنده خدمات سئو سایت را انتخاب نماییم ؟

جواب : تمام دوستان و همکارانی که در زمینه بهینه سازی سایت به صورت حرفه ای فعال هستند،سایت های خود را با رقابتی ترین کلمات در زمینه سئو بهینه سازی کرده اند

دوستانی هستند که با کلماتی که میزان سرچینگ و جستجو آنها بسیار پائین است در صفحه اول گوگل قرار دارند ولی اگر شما فقط اصول اولیه سئو یا بهینه سازی سایت در مورد داخلی سایت مانند تگ های تایتل یا عنوان و دسکرپشن یا توضیحات را رعایت نمایید بدون نیاز به یک متخصص سئو در همان صفحات اول قرار خواهید گرفت

پس ملاک انتخاب تیم موفق سئو یا بهینه سازی وب سایت حضور در صفحه اول گوگل با کلمات شدیدا رقابتی که تعدادی از آنها در بالا ذکر شد می باشد و تمام دوستان و همکارانی که حتّی با تعدادی از کلمات در صفحه اول قرار دارند یعنی کارشان را بلد هستند

حضور در صفحه اول نیازمند هزینه است و حتّی خود ما هم با تمام کلمات نمیتوانیم در صفحه اول باشیم چرا که از نظر اقتصادی قابل توجیه نیست

سوال : مدت زمان پروسه سئو سایت چقدر است؟

جواب : با توجه به اینکه افزایش رتبه و حضور در صفحه اول گوگل نیازمند لینک سازی است و این لینک ها باید در گوگل ایندکس شود تا بر روی سایت شما تاثیر گذار باشد زملن تقریبی حدود ۲ تا ۳ ماه است،ولی اگر یک سایت در مدت زمان کمتر به صفحه اول رسید دلیل بر آسانی‌ کار یا حرفه ای تر بودن متخصص سئو نیست و اگر یک سایت کمی دیرتر به صفحه اول رسید باز هم دلیل بر غیر حرفه ای بودن یا کار نابلد بودن متخصص سئو نیست

فراموش نکنید که متخصص سئو فقط در زمینه خدمات سئو و بهینه سازی سایت مشغول به فعالیت می باشد و این روبات های گوگل هستند که مدت زمان ایندکس شدن لینک ها را تعیین میکنند

البته دوستانی هستند که از طریق نرم افزار و روش های مختلف مخصوصاً در ایران میتوانند سرعت را افزایش دهند که ما نه توان این کارها را داریم و نه به هیچ عنوان این نوع بهینه سازی وب سایت را به کسی پیشنهاد می دهیم

مطلبی که یک مدیر سایت به هیچ عنوان نباید از آن غافل شود پنالتی گوگل یا جریمه گوگل است که سرعت غیر طبیعی افزایش رتبه و رشد غیر طبیعی بک لینک ارسالی از طریق لینک های ساخته شده از عوامل اصلی این جرائم است

میتوانید برای آشنایی بیشتر صفحه پنالتی گوگل سایت ما را مطالعه نمائید و یا با یک سرچ ساده در گوگل بدانید کهخروج از پنالتی گوگل کاری بسیار دشوار و پر هزینه است و به هیچ عنوان به ریسک افزایش سرعت بهینه سازی سایتنمی ‌ارزد

سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019
سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019
سوال : مدت زمان ماندگاری یک سایت در صفحه اول گوگل چقدر است؟

جواب : جواب این سوال مشخص نیست،چرا که ما و شما از فعالیت رقبا،تعداد سایت های اضافه شده که هر روز طراحی میشوند،تعداد سایت هایی که تصمیم به بهینه سازی وب سایت خود می گیرند،قوانین و الگوریتم های جدید گوگل و بسیاری موارد دیگر بی اطلاع هستیم ولی اگر سایت با اصول صحیح بهینه سازی سایت شود مدت زمان ماندگاری خوبی خواهد داشت و یک سایت نیز مانند یک فروشگاه نیاز به رسیدگی،پشتیبانی و هزینه دارد تا موفقیت و جایگاه خود را از دست ندهد



فراموش نکنید که همان زمان که سایت شما به صفحه اول گوگل می رسد یک سایت از صفحه اول خارج میشود و قاعدتاً مدیر آن سایت نیز بیکار نمی نشیند

سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019
سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019
سوال : نحوه قرارداد سئو در تیم سئوپیچ به چه صورت است؟

جواب : قرارداد ما به صورت یک توافقنامه ایمیلی است که تمام مراحل و توافقات فی مابین در آن قید می شود و مورد تایید پلیس فتا و جرائم اینترنتی می باشد

سوال : نحوه دریافت تعرفه بهینه سازی سایت به چه صورت است؟

سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019
سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019

جواب : نصف مبلغ توافق شده در ابتدا و نصف مبلغ در انتها و پس از حضور سایت شما در صفحه اول گوگل با کلمات توافق شده دریافت میشود

سوال : سئو تضمینی به چه معنا است؟

جواب : سئو تضمینی به این معناست که در صورتی که تیم بهینه سازی سایت موفق به انجام تعهدات خود مبنی بر رساندن سایت شما با کلمه کلیدی مورد نظر شما به صفحه اول گوگل نشود،تمام مبلغ پیش پرداخت بدون حتّی یک ریال کسری بازگردانده میشود

سوال : مدت زمان گارانتی یا پشتیبانی از حضور سایت در صفحه اول توسطه تیم سئوپیچ چه مدت است؟

جواب : ما به مدت ۳ ماه پس از حضور سایت شما در صفحه اول سایت شما را پشتیبانی می کنیم تا جایگاه خود را از دست ندهد

این مدت با توافق مالی قابل تمدید است

گارانتی به معنای این نیست که سایت شما فقط ۳ ماه در صفحه اول گوگل باقی می ماند و شاید حتّی پس از پایان مدت گارانتی یا پشتیبانی نیز سایت شما مدت های مدیدی در صفحه اول گوگل باقی بماند،این فقط یک گارانتی است مانند تمامی گارانتی هایی که بر روی وسائل مختلف است از طرف تیم بهینه سازی سایت ما ارائه می شود

به عنوان مثال گارانتی گوشی تلفن همراه یا موبایل که مثلا یک ساله است به معنای آن نیست که این گوشی فقط یک سال کار میکند و همان طور که پیش تر قید شد این فقط یک گارانتی برای حداقل زمان است

سوال : در صورت افت رتبه و از دست دادن جایگاه در مدت گارانتی چه مراحلی صورت می گیرد؟

جواب : با توجه به اینکه ما مانیتورینگ و نظارت کاملی بر روی سایت از طریق وب مستر تولز گوگل و سایت های آنالیز معتبری مانند اهرفس در اختیار داریم در کمتر از ۴۸ ساعت میتوانیم علت افت رتبه که معمولاً بک لینک های مخرب هستند را شناسایی نمائیم که در صورتی که این بک لینک ها از طرف رقبا یا اشتباه مدیران خود سایت ایجاد شده باشد مستلزم هزینه و زمان نسبتا طولانی برای از بین بردن اثر آنهاست

ما سعی‌ کردیم سوالاتی که به صورت روزانه از ما پرسیده میشود را به صورت کامل شرح دهیم اگر سوالی در ذهن شما بود و جواب آن در این صفحه موجود نبود لطفا از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال نمائید تا علاوه بر پاسخ از طرف ما در صورت نیاز به لیست سوال و جواب های سایت نیز اضافه نمائیم

بهینه سازی سایت

سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019 , یک مساله ساده و معادله تک مجهولی باقیمانده است ………. برای حضور در بازار بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و گوگل تنها راه است …. باقی راه ها فقط کمک هستند و شاهراه موفقیت در تجارت حضور در نتایج گوگل است و این امر میسر نمیشود مگر با بهینه سازی سایت

(Search Engine Optimization & SEO Services)

مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت

بهینه سازی سایت و یا بهینه سازی وب سایت در گروه خدمات سئوپیچی سایت را  بهینه سازی سایت  بر اساس آخرین تکنیک های جهانی خدمات سئو و بهینه سازی سایت  صورت می پذیرد .در فرآیند طراحی وب سایت شما، بهینه سازی وب سایت از اصلی ترین و مهم ترین کارهای تیم تخصصی و فنی ما می باشد .

تعریف بهینه سازی وب سایت

(What is SEO )Search Engine Optimization

ساده ترین روش تعریف و توصیف بهینه سازی وب سایت : قرار گرفتن وب سایت مشتری یا مخاطب  در مقابل دید بازدیدکنندگان و مشتریان مورد نظرتان صاحب سایت است که همان تبلیغات هدفمند یا بهینه سازی سایت نیز نامیده می شود . (Targeted Advertising)

بهینه سازی وب سایت و یا بهینه سازی سایت  یا خدمات سئوپیچی سایت که سئو کردن سایت هم گفته

میشه  شامل تکنیک ها و تاکتیک هایی  است که بر اساس آخرین الگوریتم ارائه شده از طرف شرکت

گوگل می باشد که  رتبه بندی و بهینه سازی سایت را بر مبنای کلمات کلیدی تعیین شده  خاص و مد نظر

مشتری در موتورهای جستجو بهبود و ارتقا می بخشد. هنگامی که مخاطبین یا همان مشتریان در

موتورهای جستجو همانند گوگل شروع به پیدا کرن مطالب و موضوعات خاصی به جستجو و یا

سرچ مشغولند، وب سایت شما که توسط تیم سئوپیچیسئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019 صورت گرفته را نمایش

داده می شود .به دلیل محبوبیت و امکانات متنوع موتور جستجوی گوگل (Google Search Engine)،

آمار نشان می دهد که ۶۵% از جستجوهای  کاربران در  این موتور  انجام  می شود  و در نتیجه 

رتبه بندی  در این موتو ر جستجو بسیار  حائز اهمیت است. گوگل  قواعد و دستورالعملهای  خاصی

برای بهینه سازی سایت  و  وب سایت ها  را بصورت کلی  اعلام می نماید  تا صاحبان وب سایت ها 

با رعایت آنان  به ارتقاء صفحات وب خود بپردازند.دانلود

مهمترین اهداف ایجاد سایت

یک عبارت ۳ حرفی در زبان لاتین و عبارت ۳ سیلابی در زبان فارسی شده است بهینه سازی وب سایت seo………………… ولی ماجرا بدین جای ختم نمیشود و دنیایی موفقیت یا شکست در زیر آن مدفون است.

مزا یای داشتن سایت در صفحه اول گوگل :

 بهینه سازی سایت (seo) در گوگل

با بهینه سازی سایت در گوگل  و پیشرفت تکنولوژی دیگر کسی برای برطرف نمودن نیاز خود راه حلی به غیر از گوگل را نمی شناسد و اولین راهی که به نظر ش می رسد موتور جستجوی گوگل می باشد بهینه سازی سایت در گوگل  امروزه موتورهای جستجو گر نقش اساسی و عمده ای  در زندگی روزمره مردم بازی می کنند. بیش از ۸۰% از مردم که تمایل به خرید کالایی یا اجناسی را دارند، ابتدا از طریق گوگل در مورد آن جستجو می کنند و بیش از ۸۰% ترافیک ایجاد شده در وب از طریق موتورهای جستجوگوگل  ایجاد می شود.

از این رو قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل و بهینه سازی سایت در گوگل می توانید  نه تنها بازدید سایت شما را افزایش می دهد  و باعث می شود که افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند  بلکه افرادی را به سمت سایت تان  هدایت می کند  که به دنبال خرید کالا یا خدمات شما هستند.

با داشتن یک بهینه سازی سایت در گوگل و سئو وب سایت شده و  قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل بالاترین ROI یا نرخ بازگشت سرمایه گذاری را نسبت به سایر روش های بازاریابی اینترنتی را بدست آورید . بهینه سازی سایت در گوگل اگر این کار را بخواهیم با فضای غیر مجازی مقایسه کنیم، قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل مشابه قرار گرفتن مغازه در محل بورس فروش محصولات شماست و افرادی که به آنجا مراجعه می کنند دقیقا به دنبال خرید همان محصولات هستند.

بهینه سازی سایت در گوگل  سایر روش های اینترنتی که بازدید غیرهدفمند به سمت سایت هدایت می کنند را می توان با مغازه ای مقایسه کرد که در محلی پر رفت و آمد واقع شده اما افرادی که از آنجا عبور می کنند لزوما علاقه و برنامه ای برای خرید آن محصولات ندارند. و فقط موجب بازدید می گردد .

بهینه سازی سایت (seo)؟

سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019 یا سئو سایت (seo) در دو مرحله تعریف میگردد بخش اول  طراحی سایت و  برنامه نویسی آن بر اساس اصول و استاندارهای روز و مطابق با الگوریتم گوگل که مرحله اول آن می‌باشد باید کار شود  و بخش مهمی از این مرحله را تشکیل می‌دهد. بخش دوم نیز استفاده از محتوای بسیار قوی در وب سایت است که واقعا و کاملا اساسی باید باشد با توجه به تخصص شرکت سئوپیچ و اجرای قدم به قدم الگوریتم سئو، پس از مدتی وب سایت شما میتواند در جمع تاپ تن برتر گوگل  قرار گیرد .پروژه مهر

بتنوع و تغییر  بعضی از این  دستورالعمل ها و الگوریتم ها  در فواصل زمانی معین و نامعین توسط  گوگل است  که باید رتبه بندی وب سایت ها  را امری نسبی و  متغییر دانست. از مهمترین این دستورالعمل ها و الگوریتم های ارائه شده  می توان به سه مورد  مهم و اساسی  که گوگل به آن همواره  تاکید کرده است شامل:

 افزایش رنک سایت در گوگل

بی تردید و  طبق آخرین آمار و ارقام بدست آمده  گوگل برترین و محبوب ترین موتور جستجوگر در  حال حاضر در دنیا به شمار می رود  و طبق آخرین آمار سئو وبسایت در ایران که حدودا ۹۸ درصد کاربران اینترنت در ایران از گوگل استفاده می نمایند .به خاطر همین موضوع  بیشتر مفاهیم و جملات بکار گرفته شده درباره سئو وب سایت  درون محتوای و مقالات بر اساس استاندارد های گوگل می باشد باید در نظر داشت که اغلب و بیشتر این استاندارد ها در مورد اکثر موتور های جستجوگر  ثابت می باشد .

بر این اساس با توجه به توضیحات ارائه شده در مورد سئوپیچی سایت و بهینه سازی سایت ، ارزش طراحی سایتی با  سئوپیچی و بهینه سازی سایت  استاندارد ، مداوم و منطبق با موتورهای جستجو گر خیلی لازم است .به این خاطر است که شرکت های بزرگ و معروف در ضمینۀ تجارت الکترونیک برای                      بهینه سازی سایت و صفحات بهینه سازی وب سایت خود و بهتر دیده شدن در نتایج اول جستجوگرها از شرکت های فعال و متخصص در این حوزه استفاده می کنند .

از ابزارهای مهمی برای بهینه سازی سایت و سئو وب سایت   استفاده میگردد که برای اطلاع بهتر از جایگاه کلمه کلیدی و اهمیت آن کلمه  در موتورهای جستجو میتوان استفاده کرد، به لینک های زیر میتوان اشاره نمود :

www.google.com/webmasters

www.google.com/analytics

سئو سایت,بهینه سازی سایت,سئو سازی2019

Rate this page
×

سلام !

آنچه شما نیاز دارید. کارشناسان ما برای مشاوره رایگان در اختیار شما هستند

طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو

 09124272670

× مشاوره / چت