تبلیغات در شبکه های اجتماعی

از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی رسانۀ مورد علاقۀ مشتریان با آنها ارتباط برقرار کنید!

شبکه‌های اجتماعی دیگر تبدیل به بخشی از زندگی روزمرۀ بسیاری از ما شده‌اند. ما از طریق این شبکه‌ها اخبار روز را دنبال می‌کنیم، مطالب مورد علاقۀ خود را می‌خوانیم و با دوستان خود در ارتباط هستیم. بنابراین این شبکه‌ها می‌توانند فرصتی خوب برای برندهای تجاری ایجاد نمایند تا نام خود را در ذهن کاربران حک نمایند و با آنها یک رابطۀ دوستانه برقرار کنند. تبلیغ شما بروی صفحات فارسی این شبکه‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی در درآمدتان داشته باشد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی

کسب و کاری اجتماعی شوید

در شبکه‌های اجتماعی حضوری پر رنگ داشته باشید و در معرض دید کاربران ایرانی تلگرام و اینستاگرام قرار بگیرید.رقص گوگل و الگوریتم گوگل دنس الگوریتم رقص گوگل(Google Dance)

روابطی پایدار ایجاد کنید

شبکه های اجتماعی فرصتی هستند برای آنکه با مشتری رابطه صمیمی برقرار کنید و تعاملی مداوم داشته باشید.

یک رسانه تاثیرگذار بسازید

با فعالیت درست و اصولی در شبکه‌های اجتماعی، در نهایت شما رسانه‌هایی برای کسب و کار خود خواهید داشت.

تبلیغات در اینستاگرام

تمام آنچه برای بازاریابی و تبلیغات جدی در اینستاگرام نیاز خواهید داشت

تبلیغ در پیج‌های بزرگ صفحات اینستاگرام مورد نظر خود را انتخاب و در قالب یک بسته و با یک تخفیف خوب در همۀ آنها تبلیغ کنید.ربات اینستاگرامبه کمک ربات اینستاگرام، با یک هزینه مناسب می‌توانید هر ماه هزاران فالوور واقعی، ایرانی و فعال جذب کنید.تبلیغات بازدیدی / ویدئوییبرای تیزر تبلیغاتی خود، یک کمپین گسترده اینستاگرامی راه‌اندازی کنید و به ازای هر بازدید، یک هزینه کوچک بپردازید.تبلیغات اسپانسری اینستاگرامبه کمک تبلیغات رسمی اینستاگرام، شما می‌توانید با دقت هر چه تمام‌تر مخاطبان مورد نظر خود را هدف بگیرید.

تبلیغ از طریقافراد تاثیرگذار

تبلیغات در صفحات تاثیرگذار

اگر قصد دارید در مدتی کوتاه بیشترین بازدهی را از تبلیغات در شبکه‎های اجتماعی به دست آورید، مطمئن‌ترین روش، تبلیغات در صفحات افراد مشهور و تاثیرگذار است. تاثیر گذاری این افراد و تعداد بازدید بالای این صفحات می تواند دیده شدن برند تجاری شما را تضمین کند.

رامبد جوان

بازیگر / کارگردان / مجری

محمد امین کریم پور

کمدین  اینستاگرام سئوپیچ

عرفان علیرضایی

کمدین

میلاد خواه

کمدیندیدوگرامدیدوگرام یک سرویس تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام) است. به کمک این سرویس، شما می‌توانید تبلیغاتی هدفمندتر، موثرتر و منظم‌تر در تلگرام و اینستاگرام داشته باشید. کافی است در این سامانه ثبت نام کنید تا به یک پنل قدرتمند تبلیغاتی دسترسی داشته باشید.ورود به دیدوگرام

5/5 - (17 امتیاز)
×

سلام !

آنچه شما نیاز دارید. کارشناسان ما برای مشاوره رایگان در اختیار شما هستند

طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو

 09124272670

× مشاوره / چت