تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

( محتوای مطالب ) حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زمان تقریبی مطالعه 5 دقیقه .

با توجه به توسعه روز افزون وب پارسی شاهد به وجود آمدن سایت های متعددی در موضوعات مختلف هستیم که برای تهیه ونگهداری این سایت ها نیاز به داشتن دانش فنی بالایی می باشد که گاهی مدیران با خطا هایی روبرو می شوند که در صورت عدم برطرف موجب به وجود آمدن حفره های امنیتی یا حتیاز کار افتادن کل سایت می شود ٬ علاوه بردانش فنی بالا نگهداری سایت نیاز به داشتن وقت و بروزرسانی متعدد دارد که تیم سئوپیچ با دانش فنی که سال ها از طریق پشتیبانی انواع سیستمهای مدیریت محتوا هابه دست آورده اند می توانند تمامی این سختی ها و مشکلات را برای شما برطرف نمایند.

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

خدمات پشتیبانی سایت

شرکت طراحی سایت و پشتیبانی سایت سئوپیچ ارائه دهنده خدمات پشتیبانی سایت تعرفه پشتیبانی سایت با بیش از ۱۰سال سابقه درخشان در عرصه طراحی و پشتیبانی سایت آماده ارائه کلیه خدمات پشتیبانی سایت می باشد.تعرفه های برخی از خدمات سئوپیچ به شرح زیر می باشد. این تعرفه ها ممکن است متغیر باشدو پس از مدتی به روزرسانی شود. اگر در بین خدمات و تعرفه ها ، تعرفه خاصی یا خدمات خاصی مد نظر شما که در تعرفه های زیر موجود نیست . میتوانیدجهت استعلام قیمت از طریق تیکت یاتماس تلفنی با واحد فروش در ارتباط باشید.

قیمت , مبلغ و نرخ تعرفه پشتیبانی سایت

توجه :  هزینه تمامی تعرفه ها توافقی می باشد و تعرفه های قرار داده شده تنها به عنوان حداقل استاندارد هزینه ها در نظرگرفته شده است و بسته به شرایط مختلف ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشد ، جهت دریافت استعلام قیمت و یادریافت تعرفه های نهایی پیشنهاد میشود از از طریق تیکت یا تماس تلفنی با واحد فروش در ارتباط باشید.

قیمت خدمات پشتیبانی وب سایت به صورت جزئی ماهانه و سالانه

تعرفه و هزینه پشتیبانی وب سایت

تعرفه و هزینه پشتیبانی وب سایت

تعرفه و هزینه پشتیبانی وب سایت

تعرفه و هزینه پشتیبانی وب سایت

تعرفه و هزینه پشتیبانی وب سایت

تعرفه های نگهداری سایت – یکساله (12 ماه)

در زیر میتوانید برخی از پکیج های یکساله خدمات نگهداری سایت سئوپیچ را به همراه هزینه نگهداری وب سایت به صورت سالانه مشاهده نمایید .

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

تعرفه پشتیبانی سایت


پشتیبانی سایت چیست ؟

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی سایت چیست : پشتیبانی محدوده ای از خدمات است که با کمک نرم افزار ها و یا سخت افزار های کامپیوتری یادیگر وسایل الکترونیکی یا مکانیکی ارائه می شود. به طور کلی سرویس های پشتیبانی سعی دارند مشکلا کاربران یامحصولات را برطرف کنند.پشتیبانی سایت مجموعه اقداماتی است که توسط مدیر سایت و یا پشتیبانی وب سایت جهت بقای وب سایت صورت میگرد ،که پشتیبانی وب سایت معمولا به دو دسته تقسیم می شود

انواع پشتیبانی وب سایت چیست – انواع پشتیبانی سایت چیست ؟

۱) پشتیبانی فنی سایت

۲) پشتیبانی محتوایی سایت

تمامی مسائل فنی سایت مثل : رفع مشکلات وب سایت ، بروزسانی فنی و امنیتی وب سایت در دسته پشتیبانی فنیسایت قرار می گیرند و تمامی مسائل محتوایی سایت مثل : ایجاد مطالب و مقالات جدید ، بروز رسانی مطالب قبلی و…. نیزدر دسته پشتیبانی محتوایی سایت قرار میگرند.

مطئنا تا این جا با مفهوم پشتیبانی وب سایت آشنا شده اید ، اما پشتیبانی وب سایت توسط چه کسانی انجام میشود ؟

۱) مدیر یا مدیران وب سایت

۲) تیم پشتیبانی وب سایت

که در ادامه قصد داریم به مزایا و معایت هر کدام بپردازیم :

۱) مدیر یا مدیران وب سایت : معمولا کم هزینه ترین حالت پشتیبانی وب سایت ، پشتیبانی وب سایت توسط مدیر وب یامدیران سایت است ، و در اصل مهم ترین مزیت این حالت توجیه اقتصادی آن است

باتوجه به فراهم شدن بستر های لازم در کشور امکان ایجاد یک وب سایت به تنهایی و حتی بدون داشتن اطلاعات کافی دراین زمینه نیز فراهم شده است و هر شخصی حتی بدون داشتن کوچک ترین اطلاعات در این زمنیه و با کم ترین هزینه میتواندمدیر یک وب سایت باشدتا این جا همه چیز خوب است و مطئنا همین روند باعث توسعه روز افزون وب پارسی شده است .

اما این روند یک مشکلی دارد :

حفط و بقای وب سایت احتیاج به پشتیبانی و بروز رسانی مداوم دارد ، و باتوجه به این که مدیر وب سایت ممکن است اطلاعاتکافی در این زمینه را نداشته باشد ، در این مرحله حفط و بقای وب سایت دچار بحران می شودیا یک مثال ساده تر ، تماشای تلویزیون احتیاج به هیچ دانشی نداردو معمولا تمامی توضیحات لازم توسط فروشنده ارائه خواهد شد اما آیا مراقبت از آن هم به همین صورت است ؟

پاسخ بدون شک خیر است :

در صورتی که مراقبت های لازم بر اساس اصول آن انجام نشود حتما پس از مدتی مشکلاتی رخ خواهد داد و امکان تماشایتلویزیون وجود نخواهد داشتکه معمولا مدیر یا مدیران وب سایت در این مرحله سعی میکنندخود با جستجو و طرح سئوالمشکلات خود را حل کننداما این راه حل نیازمند صرف وقت بسیار جهت کسب تجربه است .که اگر بخواهیم این مرحله را نیز با مثال قبل توضیح دهیم : معمولا باتوجه به این که دانش لازم را ندارید باید دوره های آموزشهای لازم را بگذارنید و یا اگر وقت کافی جهت گذراندن دوره هارا نداشته باشید سعی میکنیدخودتان با آزمون و خطا نسبت بهرفع مشکلات اقدام کنید ، که گاهی امکان موفقیت وجود دارد و گاهی امکان بدتر شدن مشکل و یا حتی از بین رفتن وسیله خواهد شد

پس پشتیبانی به این حالت معایبی زیادی خواهد داشت .

۲) تیم پشتیبانی وب سایت : در این حالت همان طور که مشخص است تیم پشتیبانی یا شخص پشتیبان به بروز رسانی و یا

ارائه آموزش های لازم می پردازد

تیم پشتیبانی و یا فرد پشتیبان واقعی مطئنا دوره های لازم و تجریبات لازم را بدست آورده است و توانایی رفع مشکلات و ارائهآموزش در سریع ترین زمان ممکن را دارداما معمولا این شیوه به معنای واقعی به صورت رایگان نخواهد بودو فرد یا تیم مربوطههزینه هایی را دریافت خواهند کردکه شاید تنها عیب آن نیز همین باشد اما در این شیوه باتوجه به این که برای رفع مشکلاتزمان کمتری صرف خواهد شد .مطئنا مزایای بیشتری نسبت به حالت قبلی داردو از نظر اقتصادی نیز هزینه های صرف شده بااین شرایط توجیه کننده خواهد بود.

پشتیبانی سایت

سایتها به دلایل زیادی نیازمند بروز رسانی و فعال نگه داشته شدن هستند . پشتیبانی سایت متناسب با شخص پشتیبان , شرایط سایت و .. تعاریف و روش های زیادی دارد .

گروه سئوپیچ با افتخار اعلام میدارد اگر شما به هر دلیل نمیرسید یا نمیتوانید پشتیبانی سایت شخصی یا شرکتی تان را خودتان یا توسط نیروهای استخدامی انجام دهید. ما میتوانیم با عقد یک قرارداد پشتیبانی مدت دار این کار را برای شما انجام دهیم .

پشتیبان سایت

اینکه پشتیبان سایت چه مسئولیتهایی دارد و در قبال انجام چه کارهایی نسبت به صاحب سایت مسئولیت دارد متناسب با قرارداد کتبی یا توافق شفاهی میباشد که در شروع پروژه پشتیبانی سایت بین طرفین منعقد یا توافق شده است دارد .

همه سایت ها اععم از سایتهای فروشگاهی , خبری , شخصی , آموزشی , شرکتی , فروش فایل و … نیازمند پشتیبانی هستند و فارغ از اینکه این سایت جایگاه بالایی در کیوردهای هدف در نتایج گوگل دارد یا نه نیازمند بروز رسانی های مستمر میباشند که با تعرف کلی پشتیبانی سایت عنوان میشوند.

وظایف یک پشتیبان:

بطور کلی اموری مانند تولید محتوای جدید , انتشار محتوا ,  ویرایش محتوا , حذف و جابجایی محتوا , ویرایش , افزودن یا حذف تصاویر از روی سایت , تغییرات در ساختار سایت , بروز رسانی مداوم محتوا , پشتیبانی از جایگاه های سایت در نتایج جستجو ( این فرایندی تخصصی است و برای اینکار پشتیبان سایت باید تسلط یا آشنایی کافی به سئو داشته باشد) و آیتم هایی مشابه در زمره وظایف یک پشتیبان سایت قرار میگیرند که در نهایت بیس و مبنای تعیین وظایف توافقی میباشد که طرفین در شروع فرایند پشتیبانی سایت داشته اند.

برون سپاری طولانی مدت سایت برای پشتیبانی

قطعا برون سپاری پشتیبانی یک سایت برای پشتیبانی  بصورت دراز مدت توصیه ما نیست و تنها در مواردی که نیرو یا تخصص لازم را ندارید به صورت موقت این کار توصیه میشود.

یک پشتیبان سایت استخدام کنید

با توجه به اینکه سایت ها بطور مداوم و همیشگی نیازمند پشتیبانی و بروز و زنده نگه داشته شدن هستند توصیه ما به صاحبان سایتها این است که برای طولانی مدت حتما به فکر استخدام یا آموزش نیرویی در داخل سازمان باشند یا اگر سایت شخصی است خود صاحبان سایت میتوانند آموزش سئو و مدیریت سایت لازم را فراگرفته و پشتیبانی سایتشان را انجام دهند

پشتیبانی سایت وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 5 سال گذشته چنان رشد انفجاری داشته که براحتی میتوان آن را محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای سایت لااقل در ایران نامید .

در ابتدای این مطلب لازم میدانم خط و مرز مشخصی بین دو عبارت قیمت سئو وردپرس و پشتیبانی سایت وردپرس ترسیم کنم . به عبارتی پشتیبانی از یک سایت با بهینه سازی و سئو سایت کاملا مقوله جدا از هم میباشند و نمیتوان این دو را در یک سبد جای داد البته که در پروژه های سئو بخشی از فرایند پشتیبانی هم قرار دارد ولی در نهایت این دو مقوله های کاملا جدایی از هم میباشند.

پشتیبانی سایتهای وردپرس فروشگاهی

تعرفه ها و شرایط پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی متناسب با تعداد محصولات , میزان تراکنش و فروش محصول و بازدید سایت و سطح فعالیت و محتوا گذاری سایت متفاوت میباشد .

ولی اگر بخواهیم یک چهارچوب کلی برای پشتیبانی سایت وردپرس شرکتی و شخصی و فروشگاهی تعیین کنیم میتوانیم تعرفه ماهیانه پشتیبانی از این سایتها را از مبلغ 2,000,000 تومان تا 3,000,000 تومان اعلام کنیم

قیمت و تعرفه طراحی وب سایت

بروزرسانی و آپدیت سایت

هزینه های پنهان طراحی سایت

هزینه پشتیبانی سایت

قیمت پشتیبانی سایت بستگی به نوع پشتیبانی آن دارد، یعنی با توجه بهمیزان وقت وساعات و کیفیت کار هزینه پشتیبانی سایت مشخص می گردد. گروه طراحی و پشتیبانی سئوپیج پکیج های آماده ای جهت پشتیبانی سایت ارائه کرده است که با انتخاب هر کدام از پکیج ها قیمت پشتیبانی سایت متفاوت خواهد بود. در صورت انتخاب پکیج پشتیبانی پایه سئوپیج امکاناتی از قبیل رفع مشکلات هاستینگ و دامنه ، بک آپ گیری هفتگی از سایت ، ساخت ایمیل به تعداد دلخواه، نصب و بروز رسانی تمامی افزونه ها و ماژول ها، بروز رسانی سیستم مدیریت محتوا، بارگزاری محتوا و عکس های جدید، حذف خطاهای سایت مانند Error 404، مدیریت مطالب سایت، بررسی روزانه امنیت و وضعیت سایت و پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری برای سایت شما در نظر گرفته می شود. توجه بفرمایید که با انتخاب این پکیج در واقع از سایت شما کاملا محافظت شده و سایت شما همیشه در حال بروز رسانی محتوا می باشد ولی شامل خدمات سئو نمی شود. در صورت نیاز به استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت خود باید از بسته های خدمات سئو ما استفاده نمایید که می توانند به بهینه سازی سایت شما و افزایش رتبه سایتتان در نمایش نتایج گوگل و در نتیجه افزایش بازدید سایت شما کمک کنند.

در صورت انتخاب پکیچ پشتیبانی سایت حرفه ای نیز علاوه بر تمامی امکانات پکیج پشتیبانی سایت پایه، امکاناتی همچون ✔ تمامی امکانات پکیج پایه، امکاناتی مانند اعمال سئو پایه، افزایش امنیت سایت، افزایش سرعت سایت، بهینه سازی تصاویر وبسایت، تولید محتوا منحصر بفرد مطابت اسول سئو، بروزرسانی قسمت های مختلف گرافیکی سایت، تجزیه و تحلیل وب سایت برای سئو، بهینه سازی کد های وب سایت، بهینه سازی ساختار مطالب وب سایت، ثبت وب سایت در گوگل وب مستر، ایجاد سایت مپ و robot.txt برای سایت، رفع اشکلات فنی سایت، راه اندازی گواهینامه امنیتی SSL برای سایت نیز به پشتیبانی سایت شما افزوده خواهد شد.

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت شما بر اساس پکیج انتخابی متفاوت خواهد بود. با انتخاب پکیچ پشتیبانی سایت پایه مبلغ پرداختی ماهیانه 2,000,000 تومان در ماه خواهد بود. در صورت انتخاب پکیچ پشتیبانی سایت حرفه ای مبلغ پرداخت ماهیانه برا شما عزیزان مبلغ 3.000.000 تومان در ماه خواهد بود. شما می توانید هم به صورت آنلاین نسبت به سفارش پکیج انتخابی خود اقدام نمایید و یا با تماس با شماره ما از مشاوره قبل از خرید بهره ببرید و به صورت تلفنی سفارش خود را با ما در میان بگذارید.

پشتیبانی سایت وردپرس خبری

سایت های خبری وردپرس کاملا شرایط ویژه ای دارند و قبل از اینکه بخواهیم پشتیبانی این نوع سایت ها را قبول کنیم نیازمند بررسی محتوا و زمینه اطلاع رسانی سایت میباشد .

خدمات پشتیبانی سایت

اهمیت پشتیبانی و به روز رسانی سایت بسیار زیاد است چرا که یک سایت مانند ویترین کسب و کار شما است و نیاز است که دائما نمایان گر خدمات و محصولات شما باشد. به عقیده ما طراحی یک سایت پایان پروزه نیست و نیاز است که برای روی غلتک افتادن کسب و کار شما به صورت مرتب و طبق برنامه بروز رسانی و پشتیبانی گردد.

از دیگر خدمات گروه طراحی سئوپیچ خدمات پشتیبانی سایت می باشد. قاعدتا در وب سایت یا سرویسی بعد از ارائه به مشتریان نیازمند ارائه خدمات پشتیبانی از طرف توسعه دهنده این خدمات می باشد. از جمله خدمات پشتیبانی سایت توسط سئوپیچ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پشتیبانی سایت چیست

همانند خدمات پس از فروش یک کالا، موضوع پشتیبانی سایت و مدیریت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. سئوپیچ همواره سعی دارد که با عملکرد به موقع و مناسب خود رضایت کامل مشتریان عزیز خود را جلب نموده و عملکردی بر اساس حس مسئولیت داشته باشد و پاسخگوی اعتماد مشتریان خود باشد. جلب رضایت مشتریان هدف اصلی این مجموعه می باشد، ارائه خدمات پشتیبانی سایت و بروز رسانی و مدیریت آن با بهترین کیفیت هدف اصلی این مجموعه می باشد.

لیست برخی از خدمات پشتیبانی سایت سئوپیچ

✔ پشتیبانی فنی وب سایت

انجام تنظیمات امنیتی سایت، رفع ایرادات و خطاهای ممکن سایت، تهیه بک آپ های هفتگی از سایت ، استاندارد سازی کدهای برنامه نویسی سایت و بهینه سازی سایت.

✔ تولید محتوا با استاندارد سئو

تولید محتوای سایت به صورت استاندارد، تهیه تصاویر و آیتم های گرافیکی، بروز رسانی اخبار و اطلاعات سایت، تنظیمات محتوا سایت جهت سئو.

✔ بارگذاری و آپلود محتوای جدید

برزورسانی محتوای سایت با آپلود و بارگذاری مقالات، اخبار، محصولات و عکس های جدید در سایت

✔ طراحی و ریدیزاین صفحات

طراحی دوباره صفحات مهم سایت بر اساس موضوع مورد نظر در آن صفحه و استفاده از المان های گرافیکی جذاب برای بینندگان

✔ خدمات پشتیبانی سئو وب سایت

خدمات پشتیبانی سئو سایت شامل بک لینگ گذاری، تولید محتوای منحصر به فرد و مجموعه کارهای مختلف جهت معرفی به موتورهای جستجو جهت ارتقا در نتایج جستجو گوگل

✔ پشتیبانی فنی سرور، هاست و دامین سایت

پشتیبانی تمامی مشکلات مربوط به هاست و دامین سایت ، پیگیری مشکلات بجود آمده برای سایت که از طرف هاستینگ بوده و رفع مشکلات و برقراری ارتباط با هاستینگ تا رفع کامل مشکل.

✔ تبلیغات و معرفی سایت در شبکه های اجتماعی

تبلیغات سایت در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفت و گو برای معرفی بیشتر سایت با هدف افزایش بازدید از سایت

✔ آپدیت cms ها، افزونه ها و ماژول ها

آپدیت روزانه و هفتگی سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و افزونه ها و ماژول های مورد استفاده در سایت جهت استفاده بهینه و رفع مشکلات امنیتی ممکن

✔ پشتیبانی تمام وقت

پشتیبانی سایت سئوپیچ به صورت تمام وقت می باشد، ما حتی در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری نیز پاسخگو نیاز شما عزیزان برای رفع مشکلات بوجود آمده یا آپدیت مطالب سایت هستیم.

✔ پاسخگویی و پشتیبانی در لحظه

به این صورت که مشتریان عزیز در هر لحظه از شبانه روز می توانند با یک تماس کوچک با ما از خدمات پشتیبانی ما بهره ببرند و هیچ محدودیتی در زمان پاسخگویی و پشتیبانی سایت شما عزیزان از طرف ما وجود ندارد.

✔ طراحی عکس، اسلایدر و بنر

طراحی انواع بنرها، اسلایدر ها و طرح های گرافیکی برای تبلیغ در سایت و یا زیبایی سایت و نمایش محصولات با زیباترین شکل ممکن و باب سلیقه شما عزیزان.

✔ رفع مشکلات امنیتی سایت

با پشتیبانی روزانه و مرتب از سایت و بروز رسانی افزونه ها و ماژول های امنیتی لازم از بروز مشکلات امنیتی و فنی ممکن جلوگیری می شود ولی در صورت بروز هر گونه مشکل امنیتی یا فنی، بلافاصله ما وارد عمل شده و نسبت به رفع هرگونه مشکل امنیتی یا فنی سایت شما اقدام به عمل نموده و مشکلات را در سریع ترین زمان ممکن رفع می نماییم.

✔ نصب انواع افزونه ها و ماژول های مورد نیاز

نصب کلیه افزونه ها و ماژول های مورد نیاز برای سایت جهت ارتقا امکانات سایت و افزایش کیفیت تجربه کاربری سایت که در نهایت منجر به افزایش قدرت سئو سایت و افزایش بازدید از سایت شما می شود.

✔ بک آپ گیری منظم از سایت

بک آپ گیری مرتب هفتگی از هاست و محتوای سایت که می تواند باعث افزایش امنیت و راحتی خیال شما عزیزان گردد.

 تهیه و راه اندازی گواهینامه امنیتی SSL  برای سایت

گواهینامه امنیتی SSL  یکی از ملزومات یک سایت می باشد که می تواند به امنیت سایت و سئو سایت کمک شایانی بکند.

✔ آموزش پنل مدیریت سایت

آموزش نحوه مدیریت مطالب وب سایت به مشتریان، آموزش پنل مدیریت جوملا و ووردپرس، نحوه ایجاد محتوا بر اساس سئو سایت.

اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه های نگهداری سایت

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پکیج ها و مزایای آن میتواند با واحد فروش سئوپیچ تماس حاصل فرمایید.سئو پیچ از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه ساخت و طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو آغاز نموده.اکثر سایت های طراحی شده سئو پیچ بر پایه جوملا و وردپرس می باشند.

تلفن: 09359898808

موبایل: 09124272670

موبایل: 09125028288

موبایل: 0919444607

آدرس شرکت خدماتی و پشتیبانی سئوپیچ

شعبه مرکزی تهران

آدرس : تهران.بلوار فردوس شرق .حدفاصل خیابان رامین و مالکی .پلاک 242 واحد31

شماره تماس: 0935989880802144962501

روابط عمومی خدمات و تعرفه نگهداری و پشتیبانی وب سایت

فروش: حامد رجب زاده

اینستاگرام سئوپیچ seopich

5/5 - (115 امتیاز)
×

سلام !

آنچه شما نیاز دارید. کارشناسان ما برای مشاوره رایگان در اختیار شما هستند

طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو

 09124272670

× مشاوره / چت