افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

انواع افزونه تبلیغات گوگل ادوردز چیست و هر کدام چه کاربردی دارد؟

( محتوای مطالب ) حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زمان تقریبی مطالعه 5 دقیقه .

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

اگر در گوگل به دنبال خرید چیزی بوده‌اید و کلمه کلیدی آن را جستجو کرده‌اید، احتمالا چند متن تبلیغ در بالا یا پایین صفحه گوگل دیده‌اید. اما متن‌های تبلیغی که مشاهده می‌کنید، معمولا یکسان و مشابه نیستند. برخی 3 خطی هستند، برخی 5 خطی! برخی شماره دارند و برخی چند لینک در زیر تبلیغ خود اضافه کرده‌اند. دلیل این همه تفاوت چیست؟ خب، متن تبلیغاتی شما در گوگل ادوردز بطور کلی دارای 2 قسمت است. قسمت اول، بخش ثابت و اصلی تبلیغ شماست که در همه نمایش‌ها تمام و کمال به کاربران نمایش داده می‌شود. بخش دوم هم هرچیزی است که به متن اصلی تبلیغ اضافه می‌شود که اصطلاحا به آن افزونه گوگل ادوردز یا Google adwords extension می‌گویند.

بخش اصلی یک تبلیغ در گوگل در شکل زیر قابل مشاهده است:

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

اما همانطور که در ابتدا هم گفتیم، گاهی تبلیغاتی می‌بینیم که علاوه بر بخش‌های اصلی، اطلاعات اضافه‌تری هم ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، ممکن است گاهی فرمت بزرگ زیر را در یک تبلیغ گوگل ببینیم:

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

اما چرا این تبلیغ انقدر پر شاخ و برگ و حسابی است و تبلیغ دیگر هیچ چیزی ندارد؟! خب، در این مقاله قصد داریم به پاسخ همین سوال برسیم و ببینیم این قسمت‌های جذاب چیست و چگونه می‌توان این افزونه‌ها را به متن لخت و سه خطی تبلیغات گوگل اضافه کرد!

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، گوگل به شما اجازه می‌دهد که امکانات و قسمت‌های کاربردی و فوق‌العاده دیگری را هم به متن اصلی تبلیغ اضافه کرد. این قسمت‌های اضافه همان افزونه‌های تبلیغات گوگل یا Ad Extensioans هستند. افزونه گوگل ادوردز به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری از خدمات و محصولات خود را به کاربران ارائه دهید و کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند سریع‌تر به اهداف خود برسند.

مهم‌ترین مزیت افزونه‌های ادوردز این است که با استفاده از آن متن تبلیغ شما برجسته‌تر خواهد شد که همین مزیت موجب می‌شود تا متن شما نسبت به رقبایتان کلیک بیشتری دریافت کند. همچنین، اکستنشن‌ها متن تبلیغ شما را جذاب‌تر کرده و علاوه بر کاهش هزینه‌ها، رتبه تبلیغ شما را بالاتر خواهند برد. رپورتاژ آگهی اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود! کلی مزیت دیگر در استفاده از این افزونه‌ها وجود دارد که دانستن آن‌ها واجب و ضروری است!

در ادامه این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه تبلیغ خود را از یک متن خشک و خالی، به متنی جذاب تبدیل کنید. اما قبل از آن بد نیست ابتدا مزایای استفاده از این افزونه‌ها را با هم بررسی کنیم.

چرا باید از انواع افزونه در تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ترین کارهایی که در تبلیغات گوگل و بخصوص پس از راه‌اندازی آن باید انجام دهیم، کاهش هزینه‌های تبلیغات گوگل است. اما چگونه؟ با افزایش امتیاز کیفی تبلیغ. چگونه این امتیاز را افزایش دهیم؟ خب، یکی از بهترین راهکارها استفاده از همین افزونه‌های ادوردز است. افزونه‌هایی که امتیاز شما را افزایش می‌دهند که در نتیجه آن، هزینه‌های شما کاهش خواهد یافت.

همچنین امکاناتی که این افزونه‌ها در اختیار ما قرار می‌دهند بسیار جذاب و موثر است. شما می‌توانید شماره تماس خود را به تبلیغ اضافه کنید، می‌توانید چند لینک از سایت خود را در تبلیغ قرار دهید،دیجیتال مارکتینگ می‌توانید تخفیف‌های خود را اعلام کنید و کلی مزایای دیگری که با استفاده از این اکستنشن‌ها نصیب شما خواهد شد!

به گفته خود گوگل، هر افزونه به تنهایی می‌تواند تا 15% نرخ کلیک تبلیغ شما را افزایش دهد! چقدر فوق‌العاده!

هنوز هم قانع نشده‌اید که استفاده از این افزونه‌ها چقدر حیاتی است؟ خب، برای شما، 4 مورد از مهم‌ترین مزیت‌های افزونه‌های گوگل ادوردز را معرفی می‌کنیم:

1- با استفاده از افزونه ها اطلاعات بیشتری به کاربران می‌دهید

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

افزونه‌های تبلیغ کلیکی در گوگل به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید اطلاعات بیشتری را از مزایا و خدمات کسب و کار خود به کاربران معرفی کنید. همانطور که می‌دانید، متن ثابت و اصلی تبلیغ شما محدود است و شاید نتوانید برخی از مزایای کسب و کار خود را در آن عنوان کنید. افزونه‌ها فضای بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانید توضیحات بیشتری از کسب و کار خود ارائه دهید و در یک نگاه، خود را بهتر و کامل‌تر معرفی کنید.

2- با کمک افزونه های گوگل ادوردز بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید!

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

استفاده از افزونه‌ها به واسطه افزایش نرخ کلیک و ارتباط تبلیغ با عبارت جستجو شده، در نهایت کیفیت تبلیغ شما را بالاتر می‌برد. سال‌ها تجربه کار با سیستم ادوردز به ما ثابت کرده کمپین‌هایی که از این اکستنشن‌ها به درستی استفاده می‌کنند، امتیاز بالاتری از گوگل ادوردز دریافت کرده و در نهایت رتبه بالاتری در میان رقبا دریافت می‌کنند.

شما خودتان فرض کنید که گوگل هستید و قرار است رتبه چند تبلیغ را مشخص کنید. کدام را انتخاب می‌کنید؟ من شخصا ترجیح می‌دهم تبلیغی را بالاتر قرار دهم که تبلیغ‌دهنده آن وقت بیشتری را روی آن گذاشته باشد، اطلاعات بیشتر و شفاف‌تری را ارائه داده باشد و در کل کیفیت تبلیغ بالاتری داشته باشد.

گوگل هم به این مسئله اهمیت می‌دهد و برای تبلیغاتی که اطلاعات بیشتری را فراهم کرده و به راحتی کاربران خود اهمیت بدهند، ارزش بیشتری قائل است و امتیاز بالاتری برای آن تبلیغ درنظر می‌گیرد.

3- با استفاده از افزونه های ادوردز تبلیغ خود را حرفه‌ای و قابل اعتماد کنید

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

با استفاده از افزونه‌های گوگل ادوردز می‌توانید اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبان خود دهید. ارائه این اطلاعات در جلب نظر و اعتماد کاربران تاثیر زیادی دارد. کاربری که اطلاعات کاملی را درباره محصولات و خدمات شما در متن تبلیغ می‌بیند، تصویر حرفه‌ای‌تری از شما در ذهنش ایجاد می‌شود و راحت‌تر به شما اعتماد می‌کند. بنابر این شانس شما برای گرفتن ورودی نسبت به سایر رقبا افزایش می‌یابد.

4- افزونه های گوگل نرخ کلیک شما را افزایش و هزینه ها را کاهش می‌دهند

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

یکی از مهم‌ترین اهداف ما در بهینه‌سازی تبلیغات اینترنتی گوگل، افزایش نرخ کلیک (نسبت تعداد کلیک به تعداد نمایش تبلیغ) است. زیرا هرچه نرخ کلیک شما بالاتر باشد، یعنی تبلیغ شما بهتر، جذاب‌تر و مرتبط‌تر است و امتیاز بالاتری خواهد گرفت که در نتیجه آن، هزینه‌های شما کاهش چشمگیری خواهند داشت.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، ارائه اطلاعات تکمیلی به کاربران، باعث می‌شود نظر آن‌ها بیشتر جلب شود و بیشتر دوست داشته باشند که روی تبلیغ شما کلیک کنند. به عنوان مثال، کاربری که سریعا به دنبال شماره تماس شما است، پس از دیدن افزونه شماره تماس، به راحتی و با کلیک بر روی آن می‌تواند با شما تماس بگیرد. در واقع، استفاده مناسب از افزونه شماره تماس، نظر این کاربر را جلب می‌کند و شانس شما را برای جذب او افزایش خواهد داد.

به یاد داشته باشید که نرخ کلیک، یکی از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که گوگل ادوردز بر اساس آن، به تبلیغ شما امتیاز می‌دهد. هرچه نرخ کلیک بالاتر باشد، امتیاز بیشتری می‌گیرید که در نتیجه آن، هزینه‌های شما کاهش می‌یابد.

حالا که با مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از اکستنشن‌های گوگل ادوردز آشنا شدید، لازم است با انواع، کاربردها و مزایای هرکدام نیز آشنا شوید.

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

به دنبال یک راهکار سریع برای حضور در گوگل هستید؟

ما به شما کمک می‌کنیم یک کمپین پر قدرت و کم هزینه برای تبلیغات گوگلی خود راه بیندازید.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.تبلیغات گوگل ادوردز021-63404داخلی 3

انواع افزونه ها در تبلیغات گوگل ادوردز

در گوگل ادوردز افزونه‌های متعدی داریم که شما می‎‌توانید از آنها استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که اشتباه در انتخاب این افزونه‌ها هم می‌تواند هزینه‌های شما را نابود کند!

بنابر این، قبل از آنکه حریصانه بخواهیم از همه آن‌ها استفاده کنیم، باید با هرکدامشان آشنا شویم و کاربرد و جایگاهشان را بدانیم. تنها در این صورت است که این اکستنشن‌ها به افزایش کیفیت تبلیغ شما کمک می‌کنند.

افزونه هایی که در ایران کاربردی و قابل استفاده هستند!

در این بخش مهم‌ترین این افزونه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. البته برخی از افزونه‌ها تبلیغ در گوگل بدلیل محدودیت‌هایی که به واسطه تحریم‌های شرکت گوگل وجود دارد، در ایران قابل استفاده نیست. بنابر این، ما در این مقاله اکستنشن‌هایی را بررسی می‌کنیم که در ایران کاربری هستند و با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

با استفاده از افزونه کال آوت (Callout Extension) جذاب‌تر جلوه کنید!

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

شما با استفاده از افزونه کال اوت می‌توانید عبارات چند کلمه‌ای را زیر قسمت توضیحات اصلی تبلیغ خود (Description) اضافه کنید. معمولا از این ابزار برای افزودن مزایا، فرصت‌های ویژه و… به متن تبلیغ استفاده می‌شود.

به عنوان مثال می‌توان عبارت «ارسال رایگان در تهران» یا «تضمین بازگشت وجه تا 20 روز» را اضافه کرد. اگر فکر می‌کنید که قسمت اصلی متن تبلیغ فضای کافی برای معرفی همه مزیت‌های شما ندارد، به شما توصیه می‌کنیم که حتما از این افزونه‌ها استفاده کنید.

شما می‌توانید هر تعداد کال آوتی که مورد نظرتان بود را به تبلیغ خود اضافه کنید، اما گوگل در هر بار نمایش متن تبلیغ شما 1 الی 4 کال آوت را نمایش خواهد داد. بنابراین اگر در تبلیغی شما 10  مورد Callout اضافه کرده‌اید، انتظار نداشته باشید که گوگل هر 10 مورد را نمایش دهد.

سیستم ادرودز از میان مواردی که شما اضافه کرده‌اید، دست به انتخاب می‌زند و بصورت تصادفی تعدادی از آن‌ها را نمایش می‌دهد. هدف گوگل از انتخاب تصادفی عبارات این است که بهترین کال اوت‌هایی که تاثیر مثبتی بر افزایش نرخ کلیک تبلیغ شما داشته‌اند را انتخاب کند و آن‌ها را بیش از سایر عبارات نمایش دهد.

با افزونه سایت لینک (Sitelink Extension) با یک تیر 8 نشان بزنید!

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

افزونه سایت لینک نیز امکان فوق‌العاده دیگری است که گوگل در اختیار ما قرار می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانیم تا 8 لینک در زیر تبلیغ خود اضافه کنیم. در واقع شما با استفاده از این افزونه می‌توانید در هر نمایش متن تبلیغ، تا 8 لینک را زیر متن اصلی خود نمایش دهید.

شاید شما در سایت خود صفحه‌ای جداگانه برای تعرفه‌ها داشته باشید. شاید بخواهید لینک صفحه تماس با ما را به تبلیغ خود اضافه کنید، شاید بخواهید زیر تبلیغی که برای فروش گوشی سامسونگ نوشته‌اید، لینک مستقیم چند محصول پر فروش دیگر را هم قرار دهید، شاید حتی در سایت خود فرم مشاوره‌ای آماده کرده‌اید و بدتان نمی‌آید کاربران را مستقیم به آن صفحه بفرستید.

برای انجام همه این کارها، کافی است از این افزونه استفاده کنید! شما علاوه بر آنکه می‌توانید زیر تبلیغ خود این لینک‌ها را اضافه کنید، می‌توانید برای هر لینک توضیحی بنویسید تا کاربران متوجه شوند که پس از کلیک روی لینک شما به چه صفحه‌ای وارد خواهند شد.

در اینجا هم گوگل نهایتا تا 8 لینک را زیر تبلیغ شما نمایش می‌دهد و اگر تعداد بیشتری لینک به تبلیغ اضافه کنید، بین آن‌ها دست به انتخاب می‌زند تا به مرور زمان بهترین‌ها را برای نمایش تعیین کند.

کلیک بر روی هر یک از این لینک‌ها به اندازه قیمت پیشنهادی شما روی کلمه کلیدی جستجو شده هزینه دارد. در واقع تفاوتی میان کلیک روی این لینک‌ها با کلیک بر روی متن تبلیغ وجود ندارد. استفاده از افزونه سایت لینک باعث بالاتر رفتن کیفیت تبلیغ شما خواهد شد و گوگل استفاده از آن را به شما توصیه می‌کند.

با افزونه تماس (Call Extension) همیشه در دسترس باشید!

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

اگر دوست دارید مخاطبان شما، پس از دیدن متن تبلیغ مستقیما با شما تماس بگیرند، استفاده از افزونه تماس یا کال اکستنشن را شدیدا به شما توصیه می‌کنیم. همان‌گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این افزونه به عنوان شماره تماس ثابت یا تلفن همراه شما در کنار متن تبلیغ قرار می‌گیرد.

اما قضیه در موبایل حرفه‌ای‌تر هم هست! همان‌گونه که در شکل پایین مشاهده می‌کنید شماره تماس شما در موبایل به زیبایی هرچه تمام‌تر به کاربران نمایش داده می‌شود و کاربران تنها پس از کلیک بر روی شماره تماس، می‌توانند مستقیم با شما تماس بگیرند، چقدر عالی!

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

به خاطر داشته باشید که کلیک کاربر بر روی شماره تماس همانند کلیک کاربران بر روی متن تبلیغ هزینه دارد و از شارژ شما به اندازه قیمت کلمه کلیدی جستجو شده کم خواهد شد. در واقع گوگل تفاوتی بین کلیک بر روی شماره تماس یا کلیک بر روی متن تبلیغ قائل نمی‌شود.

البته استفاده از این افزونه برای کمپین‌های تبلیغاتی در ایران مجاز نیست و شما نمی‌توانید مستقیما شماره تماس خود را به کمپین اضافه کنید. اما نگران نباشید. برای اینکار ترفندهایی لازم است که در مقاله «چگونه به تبلیغ گوگل خود شماره تماس ایران اضافه کنیم؟» صفر تا صد آن را به شما آموزش می‌دهیم.

با افزونه Structured Snippet هرچه دارید رو کنید!

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

افزونه Structured snippet (استراکچرد اسنیپت) هم یکی دیگر از افزونه‌هایی است که می‌توانید از آن برای معرفی انواع دسته‌بندی محصولات و خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر فروشگاه عطر و ادکلن دارید، می‌توانید بگویید چه برندهایی دارید، می‌توانید انواع سرد، گرم، شیرین و تلخ ادکلن را معرفی و بطور کلی هر نوع دسته‌بندی دیگری که مدنظرتان است را با استفاده از این افزونه به متن تبلیغ اضافه کنید.

البته همانگونه که در شکل بالا مشاهد می‌کنید، برای عنوان خدمات یا محصولاتی که مدنظرتان است، ناچارید زبان انگلیسی را انتخاب کنید، زیرا امکان استفاده از زبان فارسی در این افزونه وجود ندارد.

با افزونه پروموشن (Promotion Extension) تخفیف‌های خود را فریاد بزنید!

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

این افزونه نیز یکی از افزونه‌هایی است که به تازگی در ادوردز اضافه شده و شما برای استفاده از آن بایستی حتما از رابط کاربری جدید Google Adwords استفاده کنید. همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید با استفاده از افزونه پروموشن می‌توانید تخفیف‌های ویژه و مناسبتی خود را اعلام کنید.

شما می‌توانید برای این اکستنشن یک لینک از سایت خود را قرار دهید. به عنوان مثال اگر در سایت خود صفحه‌ای جداگانه برای تخفیفات ویژه خود دارید، می‌توانید آدرس آن صفحه را برای این افزونه تنظیم کنید. همانند سایر افزونه‌ها، کلیک بر روی این افزونه نیز برای شما به اندازه قیمت کلمه کلیدی جستجو شده هزینه خواهد داشت.

نوشتن متن تبلیغ گوگل و پیش نمایش آن در کامپیوتر و موبایل

نوشتن و آماده‌سازی متن تبلیغ گوگل ادوردز یکی دیگر از کارهایی است که پس از آماده‌سازی مقدمات در سایت خود و قبل از راه‌اندازی کمپین باید انجا دهید. با استفاده از ابزار بالا به راحتی می‌توانید متن تبلیغ خود را بنویسید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

سایر افزونه های گوگل ادوردز که در ایران کاربرد چندانی ندارند!

افزونه هایی که تا اینجا به شما آموزش دادیم، در ایران قابل استفاده بودند. اما گوگل ادوردز افزونه‌های کاربردی و جالب دیگری هم دارد که البته در ایران قابل استفاده نیست. در ادامه این افزونه‌ها را بطور مختصر بررسی می‌کنیم. به امید روزی که بتوانیم از همه آن‌ها برای بهتر شدن کمپین خود استفاده کنیم!

افزونه ارسال پیامک (Message Extension)

با استفاده از این افزونه، می‌توانید یک شماره تماس به تبلیغ خود اضافه کنید. کاربران می‌توانند با استفاده از آن به شما پیامک دهند. البته همانند افزونه تماس گوگل، کلیک و ارسال پیامک هزینه‌ای معادل هزینه کلیک روی متن اصلی تبلیغ شما دارد.

افزونه مکان (Location Extension)

با استفاده از افزونه لوکیشن می‌توانید مکان و آدرس کسب و کار خود را به تبلیغ اضافه کنید. این افزونه برای کسب و کارهایی که هدفشان جذب مشتری در مکانشان است بسیار مفید و موثر است. البته چون در گوگل ادوردز نمی‌توانیم ایران را هدفگیری کنیم، بنابر این استفاده از این افزونه در ایران قابل استفاده نمی‌باشد.

افزونه مکان همکاران (Affiliate Location Extension)

این افزونه برای کسب و کارهایی مناسب است که چند شعبه یا همکار دارند و یا فروشگاه زنجیره‌ای هستند. این افزونه به مشتریان کمک می‌کند که نزدیک‌ترین مکان برای خرید را در بین شعبه‌های مختلف پیدا کنند.

افزونه اپلیکیشن (App Extension)

درصورتی که برای کسب و کار خود اپلیکیشنی دارید، می‌توانید از این افزونه استفاده کنید. کاربران پس از کلیک روی این افزونه، بطور مستقیم می‌توانند اپلیکیشن شما را دانلود کنند. البته اگر در حالت کلی هدف شما افزایش دانلود اپلیکیشن است، در گوگل ادوردز نوعی کمپین وجود دارد که مخصوص دانلود اپلیکیشن است و به آن App promotion ads گفته می‌شود.

افزونه نظرسنجی و امتیاز دهی (Review Extension)

این افزونه نشان دهنده رضایت مشتریان از تبلیغ شما است که بصورت چند ستاره زیر تبلیغ شما نمایش داده می‌شود. این افزونه بصورت اتوماتیک تنظیم می‌شود و برای نمایش آن، لازم است حداقل 150 نظر منحصر به فرد از کاربران دریافت کنید.

افزونه تبلیغات گوگل ادوردز
افزونه تبلیغات گوگل ادوردز

سخن پایانی

در پایان، هرچقدر از مزایا و خوبی‌های استفاده از افزونه‌های ادوردز بگویم، کم گفته‌ام! اما در یک جمله، می‌توان گفت که مهم‌تر مزیت‌های استفاده از این افزونه‌ها، افزایش امتیاز کیفی تبلیغ و کاهش هزینه ها است. (آیا در ادوردز غیر از این به دنبال چیز دیگری هم هستیم؟!).

به یاد داشته باشید که گوگل به شما اجازه می‌دهد برای نمایش یا عدم نمایش همه این افزونه‌ها محدودیت زمانی تعیین کنید. به عنوان مثال برای افزونه تماس می‌توانید تنظیم کنید که در ساعات محدودی از روز که پاسخوی تماس‌های تلفنی هستید، این افرونه در تبلیغ شما نمایش داده شود.

البته افزونه‌های دیگری هم در گوگل ادوردز وجود دارند، اما این مواردی که توضیح دادیم از مهم‌ترین‌ها و کاربردی‌ترین افزونه‌ها می‌باشند. به خاطر داشته باشید که استفاده درست از این افزونه‌ها قطعا در افزایش امتیاز کیفی تبلیغ شما تاثیرگذار خواهد بود، اما اشتباه نتیجه نامطلوبی برای شما دارد. بنابر این لازم است در انتخاب محتوای این افزونه‌ها و زمان نمایش آن‌ها دقت نمایید.   اینستاگرام سئوپیچ

5/5 - (2 امتیاز)
×

سلام !

آنچه شما نیاز دارید. کارشناسان ما برای مشاوره رایگان در اختیار شما هستند

طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو

 09124272670

× مشاوره / چت