آیا هک گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

اگر هنوز این سوال برای شما وجود دارد که آیا هک تلفن های هوشمند توسط شماره تلفن امکان پذیر است یا خیر، باید بگوییم پاسخ مثبت است. امروزه با پیشرفت فناوری و آمدن نرم افزار هک گوشی به بازار این کار به امری ساده تبدیل شده که هرکسی حتی با نداشتن دانش برنامه نویسی و دانلود برنامه هک گوشی با شماره موبایل می تواند این کار را به راحتی انجام دهد.

متاسفانه عده ای با نصب برنامه هایی برای هک گوشی دست به نقض آشکار حریم خصوصی دیگران می زنند که چنین کاری از نظر ما پسندیده نیست اما دانلود برنامه هک گوشی برای نظارت بر فرزندان را به شدت به والدین توصیه می کنیم، زیرا که تصویر کاملی از هرآنچه که فرزند شما در ذهن دارد و به سوی آن حرکت می کند را به شما می دهد.

هک گوشی با شماره چیست؟

برنامه ای که قرار است یک گوشی موبایل (اندروید یا آیفون) را هک کند، باید بتواند دسترسی شما را به عنوان هکر به بخش های مختلف این دستگاه باز کند. سطح دسترسی که به گوشی موبایل فرد دیگری ایجاد شود بستگی به سطح دانش شما و یا نرم افزاری که از آن برای هک گوشی استفاده می کنید خواهد داشت.

به طور مثال: شاید شما یک شخص مبتدی در زمینه هک و نفوذ باشید و هیچ دانشی در این زمینه نداشته باشید؛ در این صورت با داشتن یک ابزار یا دانلود برنامه هک گوشی با شماره قدرتمند می توانید به راحتی به گوشی دیگران نفوذ کنید. به طوری که اگر قصد شما از دانلود برنامه هک گوشی جهت کنترل فرزندانتان در فضای مجازی باشد مشکلی نیست، اما در غیر این صورت این کار به جهت نفوذ به حریم خصوصی افرادی که هیچ گونه سرپرستی بر آنها نداریم کاملا غیر اخلاقی و نقض آشکار قانون خواهد بود.

دانلود برنامه هک

در درجه اول باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ برنامه ای برای هک گوشی با شماره وجود ندارد و در صورتی که بخواهید به تک تک قسمت های گوشی تلفن همراه فرزند خود دسترسی داشته باشید باید حتما از یک برنامه حرفه ای جهت کنترل گوشی فرزند از راه دور در این زمینه استفاده کنید. با دانلود برنامه هک گوشی و نظارت بر فرزندان (نظارت آزاد) امکان هک و کنترل تمام گوشی فرزند شما فقط با نصب یک برنامه در گوشی فرزندتان کاملا امکانپذیر خواهد بود.

نرم افزار هک گوشی نظارت آزاد توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین عزیز قرار گرفته است تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .این نرم افزار امکان ردیابی زنده گوشی، کنترل پیامک ها، کنترل تماس ها، کنترل تصاویر موجود در گالری و کنترل فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند واتساپ، تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده Mobile-Tracker-Free (نظارت آزاد)

با استفاده از برنامه نظارت آزاد می توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت ها و ارتباطات او داشته باشید. این برنامه در سه نسخه ارائه شده است که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

نسخه اول را میتوان بر روی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب، آیکون برنامه بصورت خودکار مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند.

نسخه دوم نرم افزار هک گوشی نظارت آزاد این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به هک موبایل با شماره و سپس نظارت بر فعالیت های فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری نمایند.

برنامه سامانه مراقبت از خانواده نظارت آزاد در تمام نسخه های ارائه شده به شما امکان ردیابی نامحسوس، مشاهده لیست تماس ها، پیامک ها، تصاویر موجود در گالری و نظارت بر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره … را می دهد.

همچنین در آخرین نسخه برنامه سامانه مراقبت از خانواده نظارت آزاد شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن، آنتی ویروس و هر چیز دیگری که خودتان بخواهید… برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند بر روی لینک، نرم افزار بر روی گوشی ایشان نصب شده و فرزندتان با وارد کردن ایمیل و رمز ثبت شده شما در برنامه، عملیات نصب را به اتمام می رساند و برنامه بصورت کامل از لیست برنامه های نصب شده در موبایل پنهان می شود تا فرزندتان هرگز متوجه عملکرد برنامه نشوند. توجه داشته باشید که پس از خرید اشتراک باید به پشتیبانی مراجعه نمایید تا همکاران ما برنامه را برای شما سفارشی سازی کنند.

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت ضبط تمام مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

ردیابی گوشی موبایل افراد با نرم افزار

ابتدا باید بدانید ردیابی گوشی موبایل دیگران یا دسترسی به گوشی موبایل دیگران یک تجاوز به حریم خصوصی دیگران می باشد، پس اول باید قصدتان را مشخص کنید. ما در Mobile-Tracker-Free اندروید یک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی موبایل را به شما معرفی می کنیم زیرا :

  1. توسط این نرم افزار می توانید به درستی موقعیت مکانی فرزند و یا دیگر افراد خانواده خود را کنترل، مکان یابی و ردیابی نمایید.
  2. امنیت فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و … به درستی زیر نظر داشته و کنترل کنید.
  3. تماس های تلفنی و پیامک های فرزندان خود را از راه دور کنترل کنید و درصورت مشکل جدی آن را مورد بررسی قرار دهید.
  4. در صورتی که گوشی شما دزدیده یا گم شده،‌ با استفاده از نرم افزار Mobile-Tracker-Free می توانید آن را پیدا کنید.

کنترل موبایل افراد چگونه امکان پذیر است؟

روش های زیادی برای ردیابی گوشی موبایل از راه دور وجود دارند که در زیر می توان به برخی از آن ها اشاره کرد. اما بهترین راه برای ردیابی و کنترل گوشی موبایل، استفاده از برنامه های محصوص این کار می باشند که در انتهای این مقاله به شما ارائه خواهیم کرد.

۱ – با استفاده از GPS یا شماره موبایل.
۲ – با استفاده از نرم افزاری که روی گوشی نصب خواهد شد.
۳ – با استفاده از IP یا تلگرام و نرم افزار هایی که روی گوشی طرف مقابل نصب هستند.
۴ – با سایر روش ها …

آموزش کنترل و ردیابی گوشی موبایل افراد با نرم افزار

یک نرم افزاری برای گوشی یا موبایل وجود دارد که شما ابتدا باید آن را روی گوشی که میخواهید نصب کنید،‌ سپس نرم افزار بعد از نصب بصورت کاملا هوشمندانه و خودکار در گوشی موبایل یا تبلت فرزندانتان مخفی می شود و هیچ گونه ردی از خود بجای نمی گذارد.

سپس شما می توانید گوشی موبایل فرزندان خود را حتی اگر جی پی اس GPS یا وای فای WIFI گوشی موبایل خاموش باشد آن را کنترل و ردیابی کنید.

ردیابی گوشی موبایل افراد

ردیابی گوشی موبایل افراد


ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار

ردیابی گوشی موبایل افراد و خودتان چه سودی برای شما دارد؟

نصب نرم افزارهای کنترل و ردیابی موبایل از راه دور لازمه هر گوشی موبایل و تبلت شخصی می باشد و هر فردی باید این نرم افزارها را بر روی گوشی موبایل خود نصب و فعال کند،‌ زیرا چنانچه گوشی موبایل و یا تبلت خود را گم کنید و یا دزدیده شود، با این نرم افزارها می توانید سریعا آن را بر روی نقشه ردیابی و مکان یابی کنید.

آموزش ردیابی گوشی موبایل افراد با استفاده از آی پی IP

برای ردیابی موبایل با IP ابتدا باید آی پی IP طرف مقابل را به دست بیاروید که راه های متعددی برای این کار وجود دارد. بسیاری از سایت ها وجود دارند که شما می توانید توسط آن ها اقدام به ساختن یک لینک Link اینترنتی جهت ردیابی موبایل با IP نمایید که با فرستان آن لینک برای افراد خانواده خود و باز کردن لینک توسط آن ها ، شما می توانید آی پی IP گوشی موبایل و یا تبلت آن ها را در آن سایت مشاهده نمایید.

مثلا شما می توانید لینک Link ساخته شده خود را برای فرد مورد نظر (فرزندتان که به او دسترسی ندارید) ارسال کنید و چنانچه فرزندتان برروی آن لینک Link کلیک نماید، آن سایت IP گوشی و تبلت فرزندتان را دریافت کرده و آن را به شما نمایش می دهد. به این ترتیب شما ردیابی موبایل با IP را انجام داده اید.

اکنون شما می توانید با وارد شدن به سایت هایی که برای ردیابی موبایل با IP مورد استفاده قرار می گیرند، آی پی IP گوشی موبایل یا تبلت فرزند خود را در آن ها وارد کنید تا آن سایت ها بتوانند توسط آی پی IP وارده شده شما در سایت، موقعیت مکانی دقیق دستگاه موبایل یا تبلت فرزندتان را بر روی نقشه های قدرتمند گوگل به شما نمایش دهد.

آموزش ردیابی گوشی موبایل افراد با استفاده از GPS

ردیابی موبایل با GPS چگونه کار می کند؟ سامانهٔ موقعیت یابی جهانی یا جی پی اس

(به انگلیسی: Global Positioning System) – (با نماد اختصاری GPS) متشکل شده از

۲۴ ماهواره است که در مدار زمین قرار دارند و بصورت ۲۴ ساعته و با سرعت بسیار بالا حرکت می کنند.

این ماهواره ها از محاسبات ریاضی ساده ای برای پخش اطلاعات استفاده می کنند

که به عنوان طول و عرض و ارتفاع جغرافیایی، توسط گیرنده های زمینی ترجمه شده اند.

ردیابی موبایل با GPS یا سیستم جی پی اس (GPS) بدون وابستگی به گیرنده های تلفن

همراه و یا اتصال اجباری به اینترنت عمل می کند، اگر چه با این فناوری‌ ها می توان اطلاعات

دریافتی از این سیستم موقعیت یابی را مناسب تر و کاربردی تر کرد. سیستم جی پی اس

(GPS) می‌تواند توانایی های حیاتی در زمینه موقعیت یابی برای کاربران نظامی، مدنی یا

کاربران عادی را جهت ردیابی موبایل با GPS در سراسر جهان فراهم کند.

گوشی های موبایل با داشتن یک سخت افزار ، سیگنال های ارسال شده از این ماهواره ها

را دریافت می کنند و می‌توانند با در دست داشتن مکان ماهواره و فاصله (که از داده های

موجود در سیگنال ها محاسبه می‌شوند)، مکان ما را به راحتی بر روی زمین مشخص کند.

۴ نکته راجب برنامه ردیابی موبایل دیگران

۱ – اول از همه باید این مطلب را بدانید که بعضی از این برنامه ها بر روی بعضی از گوشی ها نصب نخواهند شد، البته همانطور که گفتیم “بعضی از گوشی ها” و اینکه بعضی از گوشی ها دارای ویرویس کش قوی می باشند و قبل از نصب این نرم افزار ها هشدار می دهند که شما در حال نصب بدافزار هستید، یا اینکه خودکار اجازه نصب نمی دهند و برنامه را حذف می کنند. پس حتما قبل از نصب نرم افزار، آنتی ویروس گوشی خود را غیرفعال کنید و پس از نصب نرم افزار، آن را در لیست سفید آنتی ویروس قرار دهید.

۲ – اگر قصدتان سرقت و دزدیدن اطلاعات گوشی موبایل دیگران باشد، باید بدانید این کار تخلف می باشد و فرد مورد نظرتان می توانید از شما شکایت کند. زیرا شما با این کار وارد حریم خصوصی فرد می شوید که این کار جرم می باشد.

۳ – حتما روی گوشی خود ردیاب را نصب کنید، زیرا حادثه خبر نمیکند ! از قدیم هم گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است، پس همین الان بهترین نسخه ردیابی گوشی را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود و فرزندانتان نصب کنید و برای روز مبادا داشته باشید، حجم این برنامه ها معمولا از ۱ تا ۱۰ مگابایت می باشند که می شود گفت هیچ حجم خاصی از گوشی شما و فرزندانتان را اشغال نخواهند کرد.

۴ – اگر شک دارید که کسی دارد اطلاعات گوشی شما را هک میکند یا به سرقت می برد و یا اینکه به اطلاعات خصوصی شما دسترسی دارد، کافیست به مدیریت فایل خود رفته و نرم افزار های ناشناس و بی ربط را حذف کنید (البته حواستان باشد که فایل های اصلی گوشی خود را حذف نکنید) یا اینکه یک ویروس کش قوی بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنید و گوشی خود را سریعا ویروس کشی کنید.