سئو رتبه وب سایت

سئو رتبه وب سایت

چرا بهینه سازی وب سایت امری حیاتی است ؟

امروزه تعداد افرادی که در حال مشاهده صفحه مانیتور یا تلفن همراه خود هستند، بیشتر از کسانی است که به تلویزیون، روزنامه و یا بیلبوردها توجه می کنند. اگر هنوز سایت شما رتبه مناسبی در گوگل ندارد، مطمئن باشید رقیبان شما از این بابت سود بسیاری خواهند برد. حضور مناسب سایت شما در نتایج گوگل نه تنها می تواند به تعداد بازدیدکنندگان شما بیافزاید و در جذب مخاطبین جدید شما را یاری کند ، بلکه باعث اعتبار برند سازمان یا شرکت شما می شود. بدین شکل که مخاطبین با شنیدن نام شرکت شما برای کسب اطلاعات بیشتر نام شما را در گوگل جستجو می کنند و جایگاه شما و اطلاعاتی که از شرکت شما در گوگل نمایش داده میشود می تواند تاثیر بسزایی در مخاطب شما داشته باشد.سئو رتبه وب سایت

بهینه سازی و ارتقا سئو رتبه وب سایت می تواند :

– در جذب مخاطبین و افزایش کارایی سایت تاثیر گذار باشد، و کسب و کار شما را متحول کند. – هزینه های تبلیغات سازمان را کاهش دهد. – اعتبار برند را افزایش می دهد. – سایت شما در مقابل مشتریان واقعی و نیازمند به خدمات شما دیده می شود.

و می توان گفت که طراحی وب سایت بدون بهینه سازی آن، مانند برگزاری مهمانی بدون دعوت مهمان است.

خدمات سئو و ارتقا رتبه سایت در گوگل و سئو رتبه سایت یکی از خدمات قابل ارائه توسط گروه طراحی وب وینت است که این امر مستلزم داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده است و در اولین مرحله وب سایت شما توسط کارشناسان وینت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته، تغییرات لازم در ساختار وب سایت، زمان مورد نیاز، هزنیه ی پروژه و همچنین مقدار حجم تقریبی محتوای مورد نیاز برای کسب رتبه ی مورد نظر به شما اعلام می گردد.

سئو رتبه سایت

سئو رتبه سایت

ارائه خدمات سئو ( ارتقا و بهبود جایگاه سایت در گوگل )

خدمات سئو و سئو رتبه وب سایت ارتقا رتبه سایت در گوگل توسط آژانس طراحی و تبلیغات سئوپیچ و با عقد قرار داد، به صورت دائمی و مقطعی قابل ارائه می باشد. خدمات قابل ارائه شامل استاندارسازی کدهای وبسایت ، تنظیمات پلاگین ها ، تنظیمات Site-Map ، Google Webmaster tools  ، همگام سازی با موتور جستجوگر گوگل ، بررسی محتوای وب سایت ،برنامه ریزی جهت تولید محتوا می باشد.سئو رتبه وب سایت

– ﮐﺪﻧﻮﯾﺴﯽ اﺻﻮﻟﯽ و رﻋﺎﯾﺖ اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی ﮔﻮﮔﻞ

– ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﺘﺎ ﺗﮓ ﻫﺎی ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﮔﻮﮔﻞ (ﺟﻬﺖ درک ﻣﻮﺿﻮع ﻣﺤﺘﻮای ﺳﺎﯾﺖ ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺎت ﻫﺎی ﮔﻮﮔﻞ)

– ﻓﺸﺮده ﺳﺎزی ﮐﺪﻫﺎ (ﺟﻬﺖ اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﺮﻋﺖ ﺳﺎﯾﺖ ) ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎرﮔﺬاری ﺳﺎﯾﺖ ﯾﮑﯽ از ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻬﻢ در رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ.

– ﻧﺼﺐ و راه اﻧﺪازی ﺳﯿﺴﺘﻢ Caching ﺟﻬﺖ اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﺮﻋﺖ ﺳﺎﯾﺖ.

– راه اﻧﺪازی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺟﻬﺖ ﻫﻤﮕﺎم ﺳﺎزی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮدﮐﺎر

– راه اﻧﺪازی ﻧﻘﺸﻪ ﺳﺎﯾﺖ (ﺟﻬﺖ درک ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺎت ﮔﻮﮔﻞ) ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺗﻌﺮﯾﻒ اﻫﻤﯿﺖ ﺻﻔﺤﺎت و ﺗﻌﺮﯾﻒ زﻣﺎن اﯾﺠﺎد ﺻﻔﺤﻪ + آﺧﺮﯾﻦ زﻣﺎن وﯾﺮاﯾﺶ

– رﻋﺎﯾﺖ اﺳﺘﺎﻧﺪارد Material Design اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪه ﻃﺮاﺣﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﮔﻮﮔﻞ

– ﺛﺒﺖ وب ﺳﺎﯾﺖ در Webmaster Tools و Google Analytics

– ﻧﺼﺐ و راه اﻧﺪازی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻟﯿﻨﮏ دﻫﯽ داﺧﻠﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ

– ﻧﺼﺐ و راه اﻧﺪازی راﻫﻨﻤﺎی ﺳﺌﻮ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺑﺮای ﻣﺪﯾﺮ ﺳﺎﯾﺖ

– ﻣﺸﺎوره و آﻣﻮزش ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎزی ﻣﻄﺎﻟﺐ ،آﻣﻮزش ﮐﺎر ﺑﺎ و Google Webmaster Tools , Google Analytics

– ﺑﺮرﺳﯽ و رﻓﻊ ﺧﻄﺎﻫﺎی ﮔﺰارش ﺷﺪه

عوامل موثر در ارتقا رتبه سایت

برخی عوال موثر در کسب رتبه عبارتند از : کدنویسی ، سرعت بارگذاری وب سایت ، ساختار صفحات سایت ، نحوه ی طراحی قالب ،مقدار و نحوه ی قرار گرفتن محتوا در صفحه و … ) و لازم به ذکر است که هیچ متخصص سئو سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت وب سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک وب سایت مناسب و بهینه داشته باشید نیاز دارید که محتوای وب سایت خود را طبق استاندارد های گوگل تولید و در وب سایت خود درج نمایید.

هزینه ارتقا رتبه سایت در گوگل

هزینه ارتقا رتبه وب سایت در گوگل اهمیت بسیاری به میزان رقابت در کلمات کلیدی مورد نظر شما دارد و در کل با توجه به افزایش قیمت دلار از تبلیغات گوگل بسیار به صرفه تر می باشد زیرا هزینه تبلیغات گوگل به دلار و درهم پرداخت می شوند و هزینه هر کلمه نیز با توجه به میزان رقابت تعیین می گردد. جهت اطلاع از هزینه بهینه سازی و کسب رتبه در گوگل با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصین سئو گروه سئوپیچ بهره مند گردید.

Rate this page
×

سلام !

آنچه شما نیاز دارید. کارشناسان ما برای مشاوره رایگان در اختیار شما هستند

طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو

 09124272670

× مشاوره / چت