درگذشت بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایران در ۳۶ سالگی

hamedemami ژانویه 13, 2015 0 Comments

درگذشت بهنام صفوی

درگذشت بهنام صفوی

 بهنام صفوی، خواننده جوان و سرشناس موسیقی پاپ ایران روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در ۳۶ سالگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و در بیمارستانی در اصفهان از دنیا رفت.

درگذشت بهنام صفوی
درگذشت بهنام صفوی

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر برنامه‌های مرحوم صفوی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر درگذشت او را چنین منتشر کرد: «پسر مودب موسیقی ایران و خالق آلبوم‌های «عشق من باش»، «آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» دقایقی پیش در نهایت آرامش در اصفهان برای همیشه آرام گرفت.»

زنده‌یاد صفوی تابستان ۶۲ در شیراز به دنیا آمد و کار موسیقی را از همان دوران نوجوانی آغاز کرد. نخستین آلبوم رسمی او «عشق من باش» بود که سال ۸۸ منتشر شد و صفوی علاوه بر انتشار سه آلبوم دیگر، بیش از ۲۰ تک‌آهنگ به بازار ارائه داد و برای بسیاری از دوستان و همکارانش کار تنظیم و آهنگسازی کرد.

این خواننده جوان موسیقی پاپ سال ۹۲ یک عمل سخت جراحی مغز را پشت سر گذشت و چهارمین و آخرین آلبوم خود یعنی «معجزه» را در دوران نقاهت پس از بیماری به بازار فرستاد. حضور در برنامه‌های تلویزیونی «خندوانه» و «دورهمی» و اجرای کنسرت‌های فراوان در سال‌های اخیر امید به بهبودی صفوی را در دل هوادارانش زنده کرده بود.

علت بستری بهنام صفوی در بیمارستان از زبان پدرش

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز چهارشنبه به دلیل نامساعد بودن شرایط جسمانی در بیمارستان بستری شد و پدرش صبح امروز در برنامه حالا خورشید درباره آخرین وضعیت جسمانی بهنام توضیح داد.

گفتگو با پدر بهنام صفوی در برنامه حالا خورشید

پدر بهنام صفوی امروز روی آنتن برنامه زنده حالا خورشید درباره آخرین وضعیت جسمانی بهنام صفوی گفت : بهنام وضعیت جسمانی مناسبی داشت تا اینکه بعد از شیمی درمانی با کاهش سطح هوشیاری به تشخیص پزشکان در بخش مراقبت های ویژه بستری شد و شرایط نامساعدی داشت اما خدا را شکر یک روز از بعد از بستری سطح هوشیاری بالا رفت و به وضعیت مطلوب تری دست یافت.

بهنام با کمک پزشکان و دعای خیر مردم ایران و خارج از کشور شرایط بهتری نسبت به چند روز گذشته دارد و از مردم ایران میخواهم که برای پسرم و دخترم که سال گذشته در دوران بارداری به بیماری خاصی مبتلا شد که مراحل شیمی درمانیروی او هم انجام شد دعا کنند.

پدر بهنام صفوی در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره علت دقیق بیماری بهنام صفوی گفت :بهنام تومور مغزی دارد و به احتمال پزشکان این تومور روی مخچه او اثر گذاشته است، بعد از جراحی که توسط پروفسور سمیعی انجام شد شرایط بهتری داشت تا اینکه چند روز پیش دوباره شرایط جسمی اش نامساعد شد و اکنون در آی سی یو بستری است.

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ

کامبیز دیرباز بازیگر کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام برای این هنرمند خوب آرزوی سلامتی کرد.

کامبیز دیرباز با انتشار یکی از آهنگ های بهنام صفوی نوشت : برای سلامتی بهنام صفوی دعا کنیم….

بهنام جان، ما و نسیم و موج دریا میمونیم بدون تو غریب و تنها… زود بیماری رو شکست بده مرد …. بمان و برایمان بخوان…..


بستری بهنام صفوی در بیمارستان
بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان است که سالهاست با بیماری درگیر است و هر از چندگاهی با تشدید وضعیت جسمانی در بیمارستان بستری میشود. این هنرمند کشورمان که شهریورماه سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت اما خوشبختانه توانست از پس بیماری برآید و با بهبود شرایط جسمانی به زندگی عادی بازگشت.

شماره تلفن 05138062 تماس هک حساب بانکی
آخرین وضعیت سلامتی بهنام صفوی
بهنام صفوی آذرماه سال گذشته برای اولین بار پدر شد و پسرش سام رنگ دیگری به زندگی آقای خواننده بخشید.

 

 

Rate this post
In Socials:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام !

آنچه شما نیاز دارید. کارشناسان ما برای مشاوره رایگان در اختیار شما هستند

طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو

 09124272670

× مشاوره / چت